Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Nei. Uansett hører den hjemme i en egen tråd. Hvis det er en del av et argument jeg ennå ikke har ett, så bør du komme til poenget. Det er forresten ikke nødvendig å sitere det siste innlegget før ditt eget. Argumentet er at det er ingen vesensforskjell på det å være naken, og det å utføre naturlige sysler i nakenhet, som ikke er til skade for hvermansen egen frie utfoldelse Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det er ikke ulovlig å være naken i offentlig rom så lenge det ikke oppleves som ubehagelig for andre. Problemet er bare det at det er det nesten alltid. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det er ikke ulovlig å være naken i offentlig rom så lenge det ikke oppleves som ubehagelig for andre. Problemet er bare det at det er det nesten alltid. Eh jo det er forbudt med lov. Bluferdighetsloven eller hva det heter. Du blir anmeldt for blotting, også kvinner men særlig menn. F så stygt det hadde vært, er ikke akkuratt mesteparten av folket som har sebar kropp. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Og prinsippet er vel å få størst mulig personlig frihet, uten at det er til skade for andre levende vesener. Enig, tror muligens vanskeligheten ligger i å definere hva ordet "skade" betyr. I mitt anseende er det begrenset til fysisk skade på person eller eiendom. Mulig du har en bredere forståelse av ordet som inkluderer psykisk ubehag (altså når du ikke liker hva du dine sanser melder om din omverden). Det er ikke ulovlig å være naken i offentlig rom så lenge det ikke oppleves som ubehagelig for andre. Problemet er bare det at det er det nesten alltid. Jeg opplever ditt innlegg som ubehagelig. 1 Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Godt poeng, skatteflyktning §201. Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferda) på offentlig sted, b) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år, Såvidt jeg ser står det ingenting om at det ikke er lov å være naken i offentlig rom. Endret 2. mars 2013 av Fredelig Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Godt poeng, skatteflyktning Såvidt jeg ser står det ingenting om at det ikke er lov å være naken i offentlig rom. I retten så garanterer jeg deg at nakne bryster eller underdel hos kvinner og naken underdel hos menn er det samme som Uanstendig atferd. Tyskerne er hakket mer liberale og frilynte enn oss, tviler på at String-Emil ville blitt akseptert i det offentlige Norge. Men spesielle forhold tillates, eksempel er russens nakenløp nattetid..... Men tror politiet overvåker det enkelte steder. Mest for ungjenters sikkerhet eller noe sånt. Endret 2. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Men tror politiet overvåker det enkelte steder. Mest for ungjenters sikkerhet eller noe sånt. "Noe sånt", med telelinse 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) "Noe sånt", med telelinse Faglig er de sef der pga jobben, eller hvordan var det hehehe.... Endret 2. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Argumentet er at det er ingen vesensforskjell på det å være naken, og det å utføre naturlige sysler i nakenhet, som ikke er til skade for hvermansen egen frie utfoldelse Tenk så mye tid og innlegg vi kunne spart oss for hvis du hadde skrevet det med en gang. Du trenger fortsatt ikke å sitere innlegget over ditt eget. Tråden blir mer oversiktlig hvis du bruker siteringsfunksjonen slik den er ment å brukes. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Mulig du har en bredere forståelse av ordet som inkluderer psykisk ubehag (altså når du ikke liker hva du dine sanser melder om din omverden). Tror ikke det finnes en psykolog her inne som har baller å kunnskap nok til å snakke sant, dessverre. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Tror ikke det finnes en psykolog her inne som har baller å kunnskap nok til å snakke sant, dessverre. Mens du sitter på sannheten, men ikke kompetansen. Uff ja... Endret 2. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Mens du sitter på sannheten, men ikke kompetansen. Uff ja... Er det ikke sånn det er da? De med minst kompetanse er mest sikre? 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Dette er en av de mange sakene som gjør at personlig "frihet" fremstår som en illusjon. Om noen ønset å gå naken offentlig, så burde det selvsagt vært lov så lenge den nakne personen ikke drev med uønsket kontakt. Mer praktisk gjennomførbart er vel å ha en clothing optional løsning på samtlige badestrender / bading, og la flere enn de få svømmehallene som tilbyr det allerede tilby nakenbading til gitte tider. Det kunne jo også vært intr. med overfyllte tog om passasjerene var nakne. "Gravid med ukjent etter togreise" Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Mens du sitter på sannheten, men ikke kompetansen. Uff ja... Hva vet vel du om hva jeg har å ikke har? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Forslag til å slutte å bitche og holde seg til tema. Men bare et forslag... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Hva vet vel du om hva jeg har å ikke har? Det er du selv som skriver at ingen psykologer har baller til å fortelle sannheten. Ergo må du også vite sannheten, eller hva? Endret 2. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Alle psykologer går med klær på (siden det er påbudt), dermed kan vi aldri bli sikker på sannheten, mtp ballene. 1 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det er du selv som skriver at ingen psykologer har baller til å fortelle sannheten. Ergo må du også vite sannheten, eller hva? Nope, men jeg vet at alle ikke er lik. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Nope, men jeg vet at alle ikke er lik. *Sukk* Om du ikke vil at folk skal kalle deg dum, ikke påstå at du vet sannheten. Ingen av oss gjør det. Endret 2. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 *Sukk* Om du ikke vil at folk skal kalle deg dum, ikke påstå at du vet sannheten. Ingen av oss gjør det. Hmm, det kommer vel an på hvordan du definerer sannheten? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå