Gå til innhold

Problemer med video på Samsung Galaxy Note 10.1

Anbefalte innlegg

Jeg har gått til innkjøp av et Samsung Galaxy Note 10.1 nettbrett. Er generelt veldig fornøyd, MEN jeg klarer ikke å se videoer på tv2.no. Da får jeg kun feilmelding på at jeg mangler silverlight, noe jeg ikke får på min Samsung Galaxy Note telefon. Det er også en del videoer på vg.no jeg ikke får se pga feilmelding om at jeg visstnok oppholder meg i utlandet (noe jeg ikke gjør).. Har ikke funnet noen andre med samme problem som meg, og lurer derfor på om det er noen her som kan hjelpe meg!? Eller er det ikke noe å gjøre?

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd både opera og firefox, men ingen funka..

Nettleserne støtter ikke disse videoprogrammene fra blant annet Adobe flash player og Silverlight. Hvis du bruker appen til tv2 går det fint. Samme med facebook. Vg og Db skal gå fint fordi de er tilpasset nettbrett. Hvis du går inn på vg.no vil det stå tablet.vg.no ikke www.vg.no.

Tipper tv2 har laget en side som er tilpasset mobil som er grunnen til at du kommer inn med mobilen på tv2 sine videoer. Forresten du kan skrive m.tv2.no da funker det! Da går du gjennom siden som er tilpasset mobil.

Fler og fler nettsider vil etterhvert støtte nettbrett så det tar nok ikke så lang tid før tv2 følger med.

Endret av M.K.E.A.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...