krister020888 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg har gått til innkjøp av et Samsung Galaxy Note 10.1 nettbrett. Er generelt veldig fornøyd, MEN jeg klarer ikke å se videoer på tv2.no. Da får jeg kun feilmelding på at jeg mangler silverlight, noe jeg ikke får på min Samsung Galaxy Note telefon. Det er også en del videoer på vg.no jeg ikke får se pga feilmelding om at jeg visstnok oppholder meg i utlandet (noe jeg ikke gjør).. Har ikke funnet noen andre med samme problem som meg, og lurer derfor på om det er noen her som kan hjelpe meg!? Eller er det ikke noe å gjøre? Håper på svar! Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg har note 10.1 jeg også. Kan se om jeg får det til på skolen i morra (har ikke WIFI hjemme ) Hvilken nettleser bruker du? du kan jo evt. prøve firefox eller opera hvis du ikke har prøvd det. Lenke til kommentar
krister020888 Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg har prøvd både opera og firefox, men ingen funka.. Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Jeg har prøvd både opera og firefox, men ingen funka.. Nettleserne støtter ikke disse videoprogrammene fra blant annet Adobe flash player og Silverlight. Hvis du bruker appen til tv2 går det fint. Samme med facebook. Vg og Db skal gå fint fordi de er tilpasset nettbrett. Hvis du går inn på vg.no vil det stå tablet.vg.no ikke www.vg.no. Tipper tv2 har laget en side som er tilpasset mobil som er grunnen til at du kommer inn med mobilen på tv2 sine videoer. Forresten du kan skrive m.tv2.no da funker det! Da går du gjennom siden som er tilpasset mobil. Fler og fler nettsider vil etterhvert støtte nettbrett så det tar nok ikke så lang tid før tv2 følger med. Endret 27. februar 2013 av M.K.E.A. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå