MathiasNysgjerri Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Jge lurer på om hvor jeg får kjøpt disse JEg vet hva det er men jeg lurer på hva det heter Endret 27. februar 2013 av MathiasNysgjerri Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 tviler på at du får noe ut av dette innlegget Er jo umulig å se hva det er for no på bildet (annet en enn ledning med en liten boks e.l. i enden) og uten å vite noe mer en at "det er til hp sånn ladehull" er det vanskelig å svare. Har du røska ut noe fra en bærebar HP eller no? Lenke til kommentar
MathiasNysgjerri Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 tviler på at du får noe ut av dette innlegget Er jo umulig å se hva det er for no på bildet (annet en enn ledning med en liten boks e.l. i enden) og uten å vite noe mer en at "det er til hp sånn ladehull" er det vanskelig å svare. Har du røska ut noe fra en bærebar HP eller no? nei jeg trenger det for å få laptopen til å lade Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Tenker du på ladekontakten på laptopen? Prøv eBay. Søk etter "power socket" og modellnavnet. Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Se der ja! Et litt mer informativt bilde Også fikk du svar av exiter med engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå