blueguy Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 har tenkt å få instalert et nytt anlegg til golfen, å a ikke så mye peiling på anlegg, så kunne trengt noen tips. vil hels ungå å bruke plassen i bagasjerommet til noe, siden jeg bruker den mye til bagasje. Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hvor mye tenker du å bruke? Har du noe fra før? Hvilken årsmodel er det? Om du sjekker modellen så kan du skaffe adaptere for elementer i dørene så du slipper for mye mas og pes med tilpassing. gå for en forsterker som er til å stole på med litt trykk, som DENNE, veldig grei! så vil du sikkert ha noen elementer med i dørene som kan levere trykket, da kan kanskje DISSE funke for deg? Mulig du trenger (eller bare vil ha) en ny spiller også, ville gått for Pioneer eller Alpine selv, ettersom de er lette å få tak i her til lands. så DENNE er kanskje ikke så dum. med DAB og BT. Dette er som du ser en av de mer kostende løsningene. du kan selvfølgelig gå for billigere løsninger: Spiller: funksjonabel u/ cd leser Forsterker: grei forsterker som leverer med bra power Elementer: disse vil funke bra (Alternativ uten forsterker) Lenke til kommentar
blueguy Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) er en 02 model, nei har ikke noe fra før, kommmer nok ikke til å gå for den dyreste varianten. Endret 27. februar 2013 av blueguy Lenke til kommentar
blueguy Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 har kjøpt denne spilleren http://www.autodesign.no/spillere/1-din/pioneer-deh-x6500dab-dab-cd-tuner og hver gang jeg starter bilen går den tilbake til fabrikkinst? hva kan jeg ha gjort feil ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 har kjøpt denne spilleren http://www.autodesig...ab-dab-cd-tuner og hver gang jeg starter bilen går den tilbake til fabrikkinst? hva kan jeg ha gjort feil ? Du må bytte om på rød og gul ledning til spilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå