Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

nytt skjermkort hjelp!

TEK1337

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 7950 HIS Radeon. Takler ihvertfall crysis 2 på ultra for meg ^^ + core i7 2600k 8gbram 1333Mhz. Koster vel en 2k idag på komplett.

Har ikke prøvd crysis 3 ennå da :/

Andre spill den takler:

skyrim - ultra

Minecraft :p Minecraft trenger ikke mye..

Alien's CM

Ghost recon future soldier - ultra

Og det var det.. så anbefalt kort fra meg :)

Jeg hadde GTS 450 1GB den takla skyrim på high bare :/

Lenke til kommentar

Ingen av de skjermkortene vil kunne dra de spillene på særlig høye grafikkinstillinger (bortsett fra Cod), og dersom det er gaming som er hovedfokuset er ikke i7 nødvendigvis noe bedre enn i5.

Vet du hva som står i pcen din fra før? Kan godt hende noe av det er fult brukendes.

har geforce GTS 250 og det støtter ikke direct x11 og det må jeg ha for å spille crysis 3

Lenke til kommentar

Kan du forklare hvorfor amd ikke er bra til crysis når amd reklamerer for crysis og seg selv sammen + at det gir deg crysis 3 når du kjøper 7950 kort ?

AMD er bra de. Men av en eller annen grunn er Nvidia en delø bedre på crysis 3. Hvorfor vet jeg ikke men alle tester så langt viser det samme. Og når et 680 ikke klarer crysis 3 på max med full AA klarer hvertfall ikke et 7950 det.

Lenke til kommentar

AMD er bra de. Men av en eller annen grunn er Nvidia en delø bedre på crysis 3. Hvorfor vet jeg ikke men alle tester så langt viser det samme. Og når et 680 ikke klarer crysis 3 på max med full AA klarer hvertfall ikke et 7950 det.

les tråden du =) Jeg sa ikke full AA

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...