Alaserine Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hei! For litt over en mnd siden løftet eg biceps curl. Løftet antakeligvis for tungt, så eg fikk smerter i helt ytterst i håndledd og litt oppover i underarm. Smerten kom ikke med en gang, de kom sigende etter 5-10 minutter etter treningen av biceps. Smerten er helt ytterst i håndleddet, motsatt side av tommelen. Kjenner bare smertene når er vrir håndleddet, ikke bøyer(kjenner det når eg bøyer med vekt i hånden). Har prøvd voltaren, det hjalp en del, men det forsvant aldri.. Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Har samme problemet selv. Har hatt det slik i 4-5 måneder nå, og vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg klarer dog å trene uten store problemer, men kjenner det godt om jeg presser på de punktene der jeg har vondt. Lenke til kommentar
Alaserine Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Er litt skeptisk selv når det gjelder treningen.. Vil ikke at det ska bli noe kroniske greier som aldri går vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå