Tollari Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Så du vil forby FrP? Lenge leve demokratiet. Det finnes mange frpere som vil helst forby sosialisme (spesiell Ap). Noen har jo allerede gått såpass langt å ville fjerne dem med makt. Lenge leve demokratiet indeed. 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 De fleste handlinger har konsekvenser som strekker seg lenger enn en selv. Hva er da skadelig for samfunnet med proffboksing eller å ha døgnåpne butikker? Det finnes mange frpere som vil helst forby sosialisme (spesiell Ap). Noen har jo allerede gått såpass langt å ville fjerne dem med makt. Lenge leve demokratiet indeed. Har du reelle kilder på dette, eller er dette ønsketekninger? Og er dette forresten FrP sitt offisielle partiprogram? blir litt rart om jeg skal definere det partiet du stemmer på, utifra dine -håndplukkede- meninger på dette forumet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg skulle likt å sett en komplett liste over hvilke forbud og regler FpU vil ha bort jeg. Proffboksing Vannscooter Poker Cannabis Forbudene som idag gjelder for homofile, adopsjon f.eks Aktiv dødshjelp 18 års aldersgrense på solarium Salg av vin og brennevin i butikk Er de jeg kommer på i farten 4 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Det som er et direkte hån mot lovlydige borgere er at de ikke kan gjøre ting som ikke går utover andres frihet - som å f.eks. være proffbokser - og at når de gjør såkalt "victimless" crime, så er de ikke lenger lovlydige (som igjen er skadelig for resten av samfunnet ettersom at man da mister produktive borgere og må bruke penger på å fengsle dem). Gi men noen gode grunner til at såkalte "victimless" crimes burde være ulovlig. Hvorfor kan man ikke selv bestemme over sitt eget liv? Så du mener at bl.a. svartarbeid, skatteunndragelse og trygdesnylteri er helt greit? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Liberalistiske Samebror Skrevet 26. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2013 Det finnes mange frpere som vil helst forby sosialisme (spesiell Ap). Noen har jo allerede gått såpass langt å ville fjerne dem med makt. Lenge leve demokratiet indeed. Synker du virkelig så lavt? 11 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Så du mener at bl.a. svartarbeid, skatteunndragelse og trygdesnylteri er helt greit? Når har jeg sagt det? Svar heller på spørsmålet mitt: "Gi men noen gode grunner til at såkalte "victimless" crimes burde være ulovlig." 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Når har jeg sagt det? Svar heller på spørsmålet mitt: "Gi men noen gode grunner til at såkalte "victimless" crimes burde være ulovlig." Så du behersker engelsk? Hvem skal definere hva som er "victimless"? Kan du gi noen ikke trivielle eksempler? Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Har du reelle kilder på dette, eller er dette ønsketekninger? Og er dette forresten FrP sitt offisielle partiprogram? blir litt rart om jeg skal definere det partiet du stemmer på, utifra dine -håndplukkede- meninger på dette forumet. Var ikke Breivik engang FpU-er? Er det demokrati å ville sprenge en folkevalgt regjering ut av kontorene sine? 1 Lenke til kommentar
Tegnestifte Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 For forbudsforkjempere: Er det greit å gjøre alt ulovlig eller er det enkelte forbud som er "off limit" og kan ikke aksepteres? Isåfall, hvorfor? Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Når har jeg sagt det? Svar heller på spørsmålet mitt: "Gi men noen gode grunner til at såkalte "victimless" crimes burde være ulovlig." Indeed, gi meg noen grunner hvorfor det bør være lovlig. For det finnes ingen grunner jeg kan komme på. Lovbrudd er lovbrudd. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Liberalistiske Samebror Skrevet 26. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2013 Var ikke Breivik engang FpU-er? Er det demokrati å ville sprenge en folkevalgt regjering ut av kontorene sine? Han var medlem av FpU, meldte seg ut av partiet fordi han ikke følte at de stod for det samme som han. Og han hadde ingen store roller heller, når han var medlem. Og å gi skylda på 22.Juli til FpU og FrP er å synke lavt, mannen gjorde det helt alene og handlet på sine premisser. 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Var ikke Breivik engang FpU-er? Er det demokrati å ville sprenge en folkevalgt regjering ut av kontorene sine? Partiet som lekte med ilden Det er ikke gitt at den som leker med ilden, stifter en brann. Men faren for å brenne seg og andre er overhengende, skriver Stein Aabø. Det er ikke lett å få barn og fjortiser til å slutte å leke med ilden. Lenke til kommentar
Tegnestifte Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Indeed, gi meg noen grunner hvorfor det bør være lovlig. For det finnes ingen grunner jeg kan komme på. Lovbrudd er lovbrudd. Gi meg en god grunn til at noe skal være lovlig. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Roger Roger Skrevet 26. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2013 Breivik igjen, ja. Here we go again. Han ble kastet ut av partiet pga meningene sine, men allikevel får FrP skylden. Da kan man jo også gi venstresiden skylden for 22 juli pga deres bagatellisering av innvandrings og integrering problemene i Norge som igjen fører til polarisering. 10 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Var ikke Breivik engang FpU-er? Er det demokrati å ville sprenge en folkevalgt regjering ut av kontorene sine? Nå meldte han seg ut, fordi at FpU ikke stemte overens med hans syn. Og Breivik er kun et individ som ikke representerer FpU på noen som helst måte, og FpU tar sterk avstand fra Breivik, hans handlinger og voldshandlinger generelt. Breivik gikk klart ut og krenket andres frihet - han drepte uskyldige mennesker. Dette vil FpU slå hard ned på. Når sant skal sies så ønsker vi en strengere kriminalpolitikk. Nå la oss bevege ass vekk fra dine Ad-Hominems og unnvikelsesmanøvre, og svar på min problemstilling: "Gi meg noen gode grunner til at såkalte "victimless" crimes burde være ulovlig. Hvorfor kan man ikke selv bestemme over sitt eget liv?" 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 For forbudsforkjempere: Er det greit å gjøre alt ulovlig eller er det enkelte forbud som er "off limit" og kan ikke aksepteres? Isåfall, hvorfor? Det kan du vel gjøre selv, da det ikke stemmer med mitt politiske syn. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Indeed, gi meg noen grunner hvorfor det bør være lovlig. For det finnes ingen grunner jeg kan komme på. Lovbrudd er lovbrudd. Slavriet i USA var lovlig. Er det riktig? Lovbrudd er tross alt lovbrudd, man burde da respektere slaveriet i USA - eller? 4 Lenke til kommentar
Tegnestifte Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Det kan du vel gjøre selv, da det ikke stemmer med mitt politiske syn. Isåfall var ikke spørsmålet rettet til deg da jeg spesifiserte at det var rettet til de som hadde det synet. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Forbudene som idag gjelder for homofile, adopsjon f.eks Har du sjekket ditt eget partiprogram? Det virker ikke spesielt liberalt overfor homofile. Og så vil Frp i tillegg forby folk å sove ute. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Har du sjekket ditt eget partiprogram? Det virker ikke spesielt liberalt overfor homofile. Og så vil Frp i tillegg forby folk å sove ute. Nå var det FpU sin liste som ble bedd om, ikke FrP. I FrP har vi desverre en litt for kontrollerende konservativ fløy, som heller kunne vært KrFere alle sammen! 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå