Djmolvi Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg har en galaxy note 10,1. På facebook klarer jeg ikke å se video lastet opp der. Får beskjed om å laste flashplayer, men klarer ikke å laste den. Hva må jeg gjøre nå for å kunne se video på facebook. Var ikke noe annrt plass jeg fikk svar. Begynner å haste litt Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Skal se om jeg får det til på min note 10.1 i morra. Kjører du facebook gjennom app eller nettside? Hva enn du har prøvd kan du jo prøve det andre Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Jeg har en galaxy note 10,1. På facebook klarer jeg ikke å se video lastet opp der. Får beskjed om å laste flashplayer, men klarer ikke å laste den. Hva må jeg gjøre nå for å kunne se video på facebook. Var ikke noe annrt plass jeg fikk svar. Begynner å haste litt Bruk facebookappen da funker det. Nettbrettet støtter ikke adobe flash player, derfor kan du ikke se film gjennom nettleserne. Du kan evt. Skrive m.facebook.no i nettleseren da går du gjennom siden som er tilpasset mobiler. Da funker det Endret 27. februar 2013 av M.K.E.A. Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Bruk facebookappen da funker det. Nettbrettet støtter ikke adobe flash player, derfor kan du ikke se film gjennom nettleserne. Du kan evt. Skrive m.facebook.no i nettleseren da går du gjennom siden som er tilpasset mobiler. Da funker det Takk. Skal prøve det nå Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg syns Facebook - appen er søppel. Å bruke nettleseren er mye bedre. Men at man ikke kan se filmer er klart et minus. Vil det komme flashstøtte for slike enheter? Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg syns Facebook - appen er søppel. Å bruke nettleseren er mye bedre. Men at man ikke kan se filmer er klart et minus. Vil det komme flashstøtte for slike enheter? Som sagt kan du skrive m.facebook.com i nettleseren da kommer du til mobilversjonen av nettsiden. Denne kan du se filmer på. Fler og fler lager nok sider som er tilpasset nettbrett. dagbladet har f.eks gjort dette tablet.dagbladet.no Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg syns Facebook - appen er søppel. Å bruke nettleseren er mye bedre. Men at man ikke kan se filmer er klart et minus. Vil det komme flashstøtte for slike enheter? jeg bruker Friendcaster appen som jeg synes er bedre enn facebook appen. Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg syns kvalitet er ekstrem dårlig. Både under spilling og forhåndsvisning. Ser jo nesten ingenting. Syns at på pc og min galaxy s3 er det bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå