.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ja, da har det seg sånn at jeg har en go'stol som jeg har lyst til å bruke som datastol, men problemet er at den har for lav høyde opp til skrivebordet, så jeg tenkte hvis jeg bygget på noe ekstra under beina til stolen så skulle den ha nok høyde opp til skrivebordet, og da tenkte jeg på skru på sånne hjul under; Er det på noe helst måte mulig å få slike hjul på dette benet? Takk på forhånd 1 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Borr hull, og lim de fast. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Ikke dum idé! Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Eller så kan du få kjøpt på Biltema til en billig penge, også litt lettere og feste vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Det var rett og slett enda bedre idé! Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå