Lassen97 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg skal ta Lett MC lappen, og har lyst til å øve meg litt før jeg begynner med kjøretimer. Har hørt at mange bruker mange kjøretimer på å lære seg å krypekjøre, bremse o.l. kjøreteknikker. Siden jeg har god plass hjemme tenkte jeg å øve på dette på forhånd, slik at jeg slipper å bruke for mange kjøretimer på dette. Noen som vet ha jeg burde øve på? Hva er vanlig å gå igjennom når du tar kjøretimer når det gjelder kjøreteknikk? Håper noen har noen gode tips til øvelser :-) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Her er øvelsene du faktisk vil få på oppkjøring, så de er definitivt verdt å øve på: Ellers er jo krypkjøring generelt greit å ha kål på. Egentlig bare det å kunne kjøre sakte fremover f.eks. i rushtrafikk, uten å ta nedi med beina annenhver meter. Kanskje litt banalt i forhold til den første øvelsen, som er noe mer avansert enn å bare kjøre rett fremover, men krypkjøring i svært saktegående trafikk er også krevende på sine måter. Husk at du må ha trafikalt grunnkurs og MC-kurs før du kan øvekjøre lovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå