Lock-Aze Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det har jeg og prøvd. Gikk dårlig, men sannsynligvis fordi jeg synes de fleste skrekkfilmer er kjedelige. (ikke er jeg husredd og ingenting er mer beroligende enn skogen på natta) Jeg har prøvd å gå alene på kirkegården ved fullmåne. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Går du på judo? Det... har ikke jeg. Men gjør gjerne det, sammen med andre Jeg har prøvd å gå ned i spagaten. AU. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Går du på judo? Det... har ikke jeg. Men gjør gjerne det, sammen med andre Jeg har prøvd å gå ned i spagaten. AU. Det har jeg og, ja jeg driver på med judo. Jeg har prøvd å ta backflip ned fra en altan (gikk merkelig nok bra) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Det har ikke jeg (fordi jeg er feit å feite folk kan ikke hoppe) Jeg har hoppet 11 meter med bil da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ikke jeg. Jeg har prøvd å spørre 5 tilfeldige damer på gata om å få ta på brystene deres (jeg og en kompis skulle se hvem som klarte det ) Det gikk dårlig på de fleste, men en lot meg så vidt ta på dem. Ganske morsomt, men litt merkelig også Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Det har jeg og, ja jeg driver på med judo. Nice, har drevet med judo selv Er du god? Ikke jeg. Jeg har prøvd å spørre 5 tilfeldige damer på gata om å få ta på brystene deres (jeg og en kompis skulle se hvem som klarte det ) Det gikk dårlig på de fleste, men en lot meg så vidt ta på dem. Ganske morsomt, men litt merkelig også Hahah. Det har ikke jeg da. Dere må filme det neste gang!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Driver ikke med det. Skal prøve det neste gang. Man får mange rare blikk, men det er jo nærmest verdt det . Samt at det er veldig morsomt. Jeg har prøvd å hoppe på bigjump med slalåm. Gikk passe bra. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det har ikke jeg (har drevet på med hopping) god og god, jeg er for det meste trener i Judo nå. Er en del år siden jeg konkurerte aktivt. Har prøvdt dobbel backflip på trampoline... (gikk ikke)... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Ikke jeg, vil ikke knekke nakken min Jeg har prøvd å bli pyroman en gang, ble aldri noe av fordi jeg ble busta tidlig av mamma, fikk kjeft og tente aldri på ting igjen etter det Endret 17. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå