crazylazyboy Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har tatt den en gang uten sløsh Spenner godt den, følte jeg hadde nok etter 1 runde, hele midt følge øsnket også å gå videre. Ellers er spaceshot min favoritt Jeg har prøvd bruskasseklatring (måtte stoppe på 17 fordi vi var tomme for kasser) Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Haha, det har ikke jeg, men mulig jeg prøver en gang Jeg har prøvd å dra ut på byen edru flere ganger Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Haha, prøver det hver gang, er igrunn hver gang jeg klarer det å. (Norge har jo de syykeste regler mot alkohol! :oo Jeg har prøvd å stupe. (Aldri klart......) Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Åssen regler mener du? :o Hahaha altså, jeg stuper ikke, men jeg hopper rett ned da Jeg har prøvd å stå på hendene (aldri igjen, brakk nakken) Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg og (klarer det fint) Jeg har prøvd å stupt baklengs (gikk fint) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg å, var ganske god på det i noen år, glemt det litt nå Jeg har også prøvd på frontflip med stup som gikk heller dårlig Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Aldri i verden. Jeg har prøvd å spise froskelår o.O Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Åssen regler mener du? :o 18 år, ikke selge det etter kl 18:00 eller 19:00, utrolig dyrt, litt sterkere saker må man handle på et monopol. Ikke drikke offentlig. Det er ikke mange land som har så syke regler som dette! Men alikevel, regler er til for å brytes så er jo bare holde på med sitt å ungå å bli tatt Jeg å, smaker ok :b Jeg har prøvd sykle bare på framhvjulet men klarer ikke mere enn 1-2 meter.... Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 haha sant wow, det er sykt bra da :O det har ikke jeg Jeg har jobbet hele dagen idag, og nå skal jeg hjem! snakkes i morra Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ikke jeg, (Du er bare on her imens jobb du ) Jeg har prøvd å snakke med en telefon i hver hand. Det blir bare uss...... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det har jeg og, mange ganger Jeg har prøvd å stå på rulleskøyter i over 60 km/t Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Ikke jeg Jeg har prøvd å sykla i 70 km/T uten hjelm....... Endret 2. august 2013 av theobvious Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det har jeg ikke gjort og kommer aldri til å være dum nok til å gjøre. Har nesten vært oppi uten å prøve med hjelm da Jeg har prøvd å løfte 185kilo opp 40cm Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Det har ikke jeg Jeg prøvde og skyte 2 stk 12.cal hagle på strak arm, Jeg skøyt men det er ikke og anbefale Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Kult, jeg har ikke prøvd det, men skulle gjerne gjort det Jeg har prøvd å stå på hendene(gikk dårlig, brakk nakken). Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Klart det. Jeg har prøvd å gå på Storronden 2138moh i går med feber, og klarte det. Føler meg dog jævlig nå, men har ikke tid til å leke syk og holde sengen! Må på skolen i morgen, og har ikke tid til annet. GOD NATT!! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Er det et fjell? Damn, grattis. Skole ja... Er ferdig der jeg Natta! Jeg har prøvd å blande brus. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg å Jeg har vært på interrail Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ikke jeg Jeg har prøvd å bli kjent med en jente i det siste. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nice, går det bra? Hmm... tror ikke jeg har det. Jeg har prøvd å se på en skrekkfilm alene en gang. Gikk dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå