Sondre G Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 miccen min funker ikke . viss jeg har miccen inni kjeften så hører dei meg litt men ellers ikke . jeg har sjekket på instillingene opå skype men alt såg ok ut der så trur det er noen instillinger jeg må skifte på. har asus hovedkort Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ettersom du har hatt miccen i kjeften så er den nok full av spytt. Spytt dreper miccer veldig effektivt. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Å vite hvilken mic du har, er ganske viktig for å få til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Sondre G Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 har en razer carcharias Lenke til kommentar
Sondre G Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Ettersom du har hatt miccen i kjeften så er den nok full av spytt. Spytt dreper miccer veldig effektivt. har ikke hatt den helt inni munnen nei måtte ha den ganske nerme men den funket ikke helt nor jeg først prøvde den og funker på andre pcer jeg har prøvd den på. fekk nett ny så er ikke sikker på om jeg har rett instillinger. men har ikke skjermkort i siden den er fucka men de er vell ikke det som kan vær problemet ? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Du har sikkert sjekket denne siden: http://www.razersupport.com/index.php?_m=downloads&_a=view Jeg har selv corsair 1500 headset, når jeg innstallerte programmet som var på hjemmesiden til corsair fikk jeg til å justere ting som løste problemet du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå