Karolina Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Når jeg har valgt et nettverk, kommer det opp at jeg kan velge mellom DHCP, BootP eller statisk. Under dette står det IP-adresse, Subnettmaske, Ruter, DNS, søkedomener, Klient-ID. Helt nederst står det HTTP-proxy Av, manuelt, Auto. Hva gjør jeg med dette? Skal jeg skrive en innloggingskode noe sted? Hvor? Er jeg på feil sted? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Når jeg har valgt et nettverk, kommer det opp at jeg kan velge mellom DHCP, BootP eller statisk. Under dette står det IP-adresse, Subnettmaske, Ruter, DNS, søkedomener, Klient-ID. Helt nederst står det HTTP-proxy Av, manuelt, Auto. Hva gjør jeg med dette? Skal jeg skrive en innloggingskode noe sted? Hvor? Er jeg på feil sted? Trykk på selve navnet til nettverket, da skal det dukke opp en boks der du skriver passordet. Lenke til kommentar
Karolina Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Tusen takk! :-) Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Bump Jahaha ha! Endret 26. mars 2013 av Runcie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå