Karolina Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg har en Iphone4, og skulle gjerne ha sikkerhetskopiert meldingene på telefonen. Hvordan gjør jeg dette? Jeg har lest at telefonen sikkerhetskopierer når den kobles til strømnettet, er koblet til wi-fi og er i låst stilling. Jeg har prøvd å koble til wi-fi, mer er usikker på hvor jeg eventuelt skal angi noe passord. Vil smsene bli sikkerhetskopiert til ICloud hvis jeg gjør dette? Og eksakt hva gjør jeg? Er det mulig å sikkerhetskopiere smser over til pc/mac? Håper noen vet! :-) Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 For å få telefonen koplet til wifi må du angi brukernavnet og passordet for det trådløse nettverket. Du velger nett under Innstillinger - Wifi For sikkerhets skyld kan du ta sikkerhetskopi i iTunes på datamaskinen din også. Da blir en eventuell ny, nullstillt eller erstattet telefon en tro kopi av den du har fra du tok øyeblikket du tok sikkerhetskopien. Til og med meldinger du begynte å skrive kan du fortsette på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå