Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Personlig toalett

Selvtillit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis noen også har noen generelle spørsmål så må dere gjerne spørre så svarer jeg på det meste.

Hvordan fant du ut at du likte dette?

Når du blir brukt som et såkalt personlig toalett, hvor gjør du det? Badet? Ute?

Ser du på deg som normal til tross for din noe sære fetish?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan fant du ut at du likte dette?

Når du blir brukt som et såkalt personlig toalett, hvor gjør du det? Badet? Ute?

Ser du på deg som normal til tross for din noe sære fetish?

1) Fant ut at jeg likte det når en kjæreste så tidlig som da jeg var 11 (hun var 13) overtalte meg til at hun kunne tisse på meg (det skjedde ikke i munn før med noen andre en god del senere).

2) Hvor jeg gjør det er litt forskjellig, men har som oftest vært på enten soverommet med noen puter som støtte og et toalettsete over meg, inne på badet med bare puter, eller i badekaret når vi dusjet.

3) Jeg ser ut og er så og si 100% normal for alle andre, men om jeg nå faktisk er helt normal egentlig er et annet spørsmål. :)

Jeg har en helt normal jobb og har studert i en del år, og jeg har mange venner som ikke har den minste anelse om hva jeg finner på helt privat. Er bare en venn som vet om dette bortsett fra de jeg har gjort ting med (kjærester, noen jenter via fetisj miljø, og andre måter).

Jeg er også ganske karismatisk med ok trent kropp (175cm og 80kg), og har gjort en del one-night stands over årene—men jeg har aldri nevnet noe som helst om min fetisj til dem før vi ble veldig mye mer kjent med hverandre. Har bare gått videre til fetisj-saker en gang med noen jeg møtte via one-night stand, og da bare tissing.

Tiss, forresten, er faktisk helt sterilt med mindre noen faktisk har en infeksjon eller noe; det er også 95% vann og kan drikkes helt greit i moderate doser (hvis man drikker for mye blir det et problem). Hvis jenta har drukket mye vann er ikke smaken så ille, men hvis ikke så kan det være ganske sterke saker.

Hvis det smaker veldig salt vet jeg at jenta har vært på SATS den dagen. :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg husker rett så er tiss sterilt for deg selv, ikke alle andre.

Det er ok for deg selv til og med hvis du har infeksjon eller noe (du har det jo allerede), men andre sitt tiss er sterilt så lenge personen er frisk.

Endret av Selvtillit
Lenke til kommentar

Gjelder dette bare jenter, eller kan du tenke deg å være personlig toalett til gutter og? Kan gjerne sette meg ned og drite på deg om du drar nytte av det

Er nok ganske streng på at det bare er 100% bare jenter, men takk for tanken.

Hvis jeg ikke finner en jente som har lyst å gjøre det for sin egen del så hadde det jo vært fint å finne ei som er like hjelpsom som du er. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er litt nysgjerrig her. Er det opplevelsen av avføring på kroppen eller det at en jente driter deg ut (pun intended) som er drivkraften? Vil tro det er det siste, ettersom du nevner underdanig tidligere i tråden, men jeg spør likevel da dette er noe jeg ikke vet en dritt om har noe som helst kjennskap til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt nysgjerrig her. Er det opplevelsen av avføring på kroppen eller det at en jente driter deg ut (pun intended) som er drivkraften? Vil tro det er det siste, ettersom du nevner underdanig tidligere i tråden, men jeg spør likevel da dette er noe jeg ikke vet en dritt om har noe som helst kjennskap til.

Det er nok de (kanskje til og med mange) innenfor scat som blir opphisset av avføring generellt, men jeg er opphisset bare av å tilbe jenter helt. Å bli brukt av en jente til den grad føles ekstremt deilig.

Jeg liker å være til nytte for jenter generellt. For eksempel, jeg er fysisk sterk og flink å massere, ok å lage mat, og jeg er veldig glad i å passe på at jenta har det godt.

Det får det til å høres ut som jeg er helt passiv, reaktiv, og lite viljesterk, men faktum er at det er veldig mye rollespill. Jeg er ekstra snill når jeg er kåt og i "fetisj modus", men så er jeg også switch så jeg kan være dominerende når det trengs.

Utenom fetisj og i mere normale situasjoner har jeg veldig sterke meninger og ender som regel opp i lederstilling i alt fra fotball, jiu jitsu, jobben, og dagligdagse gjøremål.

Endret av Selvtillit
Lenke til kommentar

Er det bare toalett-fetish du har da, eller liker du å bli dominert på andre måter?

Er mange jenter som ønsker total kontroll over typen sin, overraskende nok.

Er nok ikke helt uten grenser. Smerte er ikke min ting; jeg kan være ok med det så lenge man ikke går for langt, men blod er enorm turn-off for meg.

Det spørs litt veldig på hva jenta vil; total kontroll over meg i alle situasjoner (24/7 slave) er nok ikke på menyen, men jeg er ganske fleksibel ellers.

Lenke til kommentar

Kvifor skriv de dette her? Trur de at dette er til hjelp for TS?

1. Når dei ikkje greie å ha eit litte fnugg av respekt ein gong, så hald de unna seksualitet-forumet.

2. Gå inn på til dømes 4chan.org, og bli der fram til de har grodd ballar nok til å takle den verkelege verda.

Skjønner ikke helt hvordan ''oh god'' er respektløst. Jeg har aldri kunne skrive med noen som.. liker golden showers, for å si det sånn. Jeg har også stilt spørsmål som var stilt i all seriøsitet. Tror du burde være litt mindre redd for at 4chan skal lekke overalt.. 4chan hadde også fått denne tråden permanent stengt, så det bare viser at du ikke vet mye om 4chan sånn egentlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kvifor skriv de dette her? Trur de at dette er til hjelp for TS?

1. Når dei ikkje greie å ha eit litte fnugg av respekt ein gong, så hald de unna seksualitet-forumet.

2. Gå inn på til dømes 4chan.org, og bli der fram til de har grodd ballar nok til å takle den verkelege verda.

.. Jeg skrev det ikke for å få TS til å føle seg uvel, eller noe slikt. Jeg skrev det fordi jeg fikk sjokk..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...