Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

forsterker skrur seg ikke av

glenni92

Anbefalte innlegg

kjøpte ny bil i går det ble en vw passat 1.8 98 mod. flyttet anlegget over til den fra peugeot'en jeg hadde det i før, jeg koblet alt likt som jeg gjorde i peugeot'en, men nå så vill ikke forsterker skru seg av med mindre jeg kobler av remote kabel fra cd spiller. noen ide om hva som er galt? å siden jeg først lager en topic så lurer jeg også på hvorfor cd spillern resetter seg hver gang jeg stopper bilen å må fikse på instillinger på nytt.

Takk for eventuelle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst så må du bytte om på gul og rød ledning for din nye bil har gjort det omvendt med tanke på konstantpluss og tenningspluss, da vil instillingene holde seg hele tiden.

Når det gjelder remote, så må du forsikre deg om at du har brukt riktig utgang fra spilleren din. Du skal bruke den blå ledningen med hvit stripe ;)

Lenke til kommentar

Først og fremst så må du bytte om på gul og rød ledning for din nye bil har gjort det omvendt med tanke på konstantpluss og tenningspluss, da vil instillingene holde seg hele tiden.

Når det gjelder remote, så må du forsikre deg om at du har brukt riktig utgang fra spilleren din. Du skal bruke den blå ledningen med hvit stripe ;)

brukte riktig ledning. gjorde det akkurat som på den gammle bilen. men jeg dro på biltema å kjøpte en vippebryter å kobla på styrestrøm kabelen å nå fungerer den
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...