Joachim_F Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Digital distribusjon blir regelen, snarere enn unntaket.Alle Playstation 4-spill vil være nedlastbare Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Så det å låne et PS4 spill fra en kompis, blir altså ikke mulig..? Håper jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hva med de som har ultrasugen nettlinje? Kanskje det å laste ned spill i butikk hadde vært en løsning, at man kjøper det av butikken og laster det ned på en micro sd? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Så det å låne et PS4 spill fra en kompis, blir altså ikke mulig..? Håper jeg tar feil.. [...]mange trodde til og med at den neste konsollgenerasjonen ville droppe fysiske disker totalt. Det vil de ikke[...] Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 [...]mange trodde til og med at den neste konsollgenerasjonen ville droppe fysiske disker totalt. Det vil de ikke[...] Jeg tar det som en selvfølge at de ikke dropper fysiske disker, for det setter en stopper for avspilling av andre medium også (DvD, BR, CD...), så det svarte overhodet ikke på spørsmålet mitt, men Yoshida har svart selv, faktisk http://www.vg247.com/2013/02/21/ps4-will-not-blocked-used-games-yoshida-confirms/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg