jøkul ptro Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 utrolig vakkert! Lenke til kommentar
SkateChater Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg må ha denne ._. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Synes de også kunne levere det med EK-vannkjøling jeg - så slipper en å sette seg inn i hva man trenger av alt mulig Lenke til kommentar
C.. Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hadde ikke hatt noe i mot å ha denne stående i stua! Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Veldig rare støttealternativer på den kampanjen? Merkelig å ikke ha minst ett alternativ der man kan få selve kabinettet. Skjønner at det kan være vanskelig å sette en pris (og litt dumt hvis den blir billigere etterpå). Det er kanskje mer som forskningsprosjet å regne. Lenke til kommentar
userman Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Noen som har en formening om dette kan bli en skikkelig stille PC? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Noen som har en formening om dette kan bli en skikkelig stille PC? Hva er "dette"? Jeg kan fint bygge en PC som er stille i ett ITX-kabinett, sågar vifteløs, men uten å vite noe om hva slags utstyr man vil fylle kassa med er spørsmålet ganske meningsløst. AtW 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 sykt kjedelig design! ingen lys eller farger.. pfft tror eg holder meg unna lol Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 sykt kjedelig design! ingen lys eller farger.. pfft tror eg holder meg unna lol Er vel fordi det er stilrent og bruker en moderne look Lenke til kommentar
userman Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hva er "dette"? Jeg kan fint bygge en PC som er stille i ett ITX-kabinett, sågar vifteløs, men uten å vite noe om hva slags utstyr man vil fylle kassa med er spørsmålet ganske meningsløst. AtW De fleste er enig om at et kabinett y1 med opsett x kan vøre stillere enn en opsett X i kabinett y2, Spørsmålet mitt er om dette kabinettet vil gjøre det bra på lydisolering og så videre. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 sykt kjedelig design! ingen lys eller farger.. pfft tror eg holder meg unna lol Du tuller, ikke sant? Lenke til kommentar
userman Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Min WANT for denne er bare en funksjon av tid. Herregud for et kabinett. Dette som LAN pc og byggeprosjekt er jo syk i seg selv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 De fleste er enig om at et kabinett y1 med opsett x kan vøre stillere enn en opsett X i kabinett y2, Spørsmålet mitt er om dette kabinettet vil gjøre det bra på lydisolering og så videre. Bra i forhold til hva? Ett stort kabinett? Isåfall nei. AtW Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ah perfekt - trenger en nytt lite kabinett for lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå