steinrawr Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Hei. Jeg får opp denne feilmeldingen når jeg prøver å installere Jelly Bean (eller hvilken som helst annen rom, for den saks skyld) med Clockworkmod recovery rom manager: Finding update package ...Opening update package ... Verifiyng update package ... E: failed to verify whole-file signature E: signature verification failed Installation aborted Har prøvd å google, og har forsøkt noen av metodene jeg fant, utenom: kernel overcome i Odin... Noen som kan hjelpe eller har forslag til hva jeg kan gjøre? (eller har alle filene til en kernel overcome liggende?) Endret 26. februar 2013 av steinrawr Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Kan det være at du må oppgradere CWM ? Jeg har en 2.3.4 ROM installert, Initial_Contact v1.6, og sliter med det samme. Lenke til kommentar
veghov Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Kan være verd å prøve å skru av Signature verification i install Zip menyen og så prøve å installe rom'en. Men husk å ta en Nandroid backup før du prøver dette. Hvis dette ikke funker ville jeg prøvd å flashe Recovery/ Ny kernel via Odin. Slik som i denne menyen. http://www.androideg...very-Update.jpg Endret 26. februar 2013 av veghov Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Kan meddele at jeg forsøkte å flashe ny recovery, som tillot meg å skru av verification, og det funket knall. Kjører nå 4.1.2. edit: og jeg brukte Odin til å gjøre det. Endret 27. februar 2013 av steinrawr Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Hvilken recovery og hvilken Odin brukte du ? Og hvilken ROM bruker du nå ? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Skulle egentlig inkludere det, men la i fra meg PC-en på skolen. Jeg fulgte egentlig bare oppskriften her, med en ny recovery etterfulgt av en overcome ROM. La etterpå inn CyanogenMod 10. for Galaxy Tab. Så nå kjører jeg en CyanogenMod 10 ROM, android 4.1.2. La inn en Nightly Build fra 10 februar 2013. Så langt fornøyd. Savner noen få funksjoner, som mapper på homescreen. Ellers kjører det helt greit, og er raskere enn siste offisielle utgivelse til Tab 7.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå