AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hei Penisen min ser ikke helt ut som den gjorde før, og jeg prøver å finne ut av hva det er asap. Fastlegen min hadde ikke tid før Mandag, og jeg vil virkeligt finne ut av dette asap. Noen steder jeg kan søke opp den slags for samenlikning? Anonym poster: 15a4464aafdfe577c4ea39c7ac453938 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) lommelegen.no gir mulighet til rask svar. Nå har de ikke androlog som er litt tilsvarende det hva en gynekolog gjør for kvinner, men du finner nok noen der som kan svare deg. En av allmennlegene burde være greit kapabel til å kunne sjekke et bilde du laster opp. Det er en del leger også på forumet her, så du kan jo anonymt legge ut et bilde og spørre. Endret 26. februar 2013 av vidor Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Hei Penisen min ser ikke helt ut som den gjorde før, og jeg prøver å finne ut av hva det er asap. Fastlegen min hadde ikke tid før Mandag, og jeg vil virkeligt finne ut av dette asap. Noen steder jeg kan søke opp den slags for samenlikning? Anonym poster: 15a4464aafdfe577c4ea39c7ac453938 Hvis du mistenker SOI, og bor i en av de større byene så finnes det under hudavdelingen på sykehusene som regel en seksjon for seksuelle overførbare sykdommer. Oslo f.eks Olafia. Endret 28. februar 2013 av norskgoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå