Arodem Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Respawn-gjengen tar turen til E3 med knep i kofferten. Les hele saken Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Gleder meg allereie! Håper dei kan få til noke på høgde med Call of Duty 4. Kall meg fanboy, men eg syns det var et fantastisk bra spel Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Enda et FPS... Akkurat det vi trenger! 3 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Kontrakt med EA? Ellers takk. Ellers er jeg spent på hva Zampella og Co har kommet opp med. Call of Duty 4 er et av de beste skytespillene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Enda et FPS... Akkurat det vi trenger! Pew Pew! BOOM! Kan jo faktisk være ett spill med GOD story og bra gameplay da Som eventuelt senere vil bli melket ut og spredd over 5 andre spill, men i hvertfall vil det første være ok! Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Spennende det her. De førstre Call of Duty spillene var meget gode 1 Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Enda et FPS... Akkurat det vi trenger! Du kan bare la vær å kjøpe det vet du.... 1 Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Call of Duty 4: Modern Warfare var tidenes FPS spill og holder fortsatt koken. Bare se på ESL versus sitt opplegg. Der ligger brukeraktiviteten på likt nivå med CS spillene (kontinuerlig ca 2-300 spillere). Er også alltid haugevis av servere som er stappet med spillere når jeg sjekker innom online-lista! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Litt som om alle har gløymd at West og Zampella òg stod bak Modern Warfare 2. Trur ikkje eigentleg på at dei kjem til å skyte nokon ny gullfugl no, sjølv om dei sikkert kan diske opp med eit heilt kurant, kompetent, liksomrealistisk militær-FPS. Som jo er akkurat det vi har mangla dei siste åra. Tar sjølvkritikk om dei viser fram noko nytt og originalt. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 ut i fra det bilde der så kan Vince Zampella også kjøpe seg et par briller. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Supert hater trey sine klønete forsøk med cod... Dette vill få activiosion til å angre.... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Kanskje et spill med god story, troverdige karakterer og en gripende gameplay? Eller kanskje et vanlig FPS zerg fest med bolemuskeltroll som bruker 2 timer på å forklare hvor fantastisk grafikken er. Takk Gud for at vi har Indie utviklere og noen få sjæler som tør å tenke utenfor boksen. Sitter her i 2013 og venter fremdeles på et spill som ga meg samme følelsen som Shadow of the Colossus gjorde i sin tid. Still waiting ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå