Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

CD spiller

Leonarfd

Anbefalte innlegg

Hei. Akkuratt overtatt en eldre Legacy men hoved enheten er nesten ødelagt og av dårlig kvalitet.

Er det noen merker man burde ungå angående kvalitet på cd spillere?

Evt om noen veit om en rimelig men grei spiller som har i hvertfall aux eller usb. Foretrekker en med bluetooth så jeg kan bruke den som handsfree i tilleg.

Så litt på en som var på tilbud på cdon.no

http://cdon.no/elektronikk/sony_mexbt3900u-14003962

Hvil bare være litt kjipt at den er blå når det meste er svakt grønt i Subaruen fra før,

Kan jo legge til at jeg har jo en god MB quart forsterker for 4 kanaler som er veldig sterk og godt låtende er bare ikke sikker hvor langt jeg skal gå med Subaruen i forhold til min gamle vento som hadde utrolig bra anlegg.

Eneste som i hvertfall skal skiftes er side dørshøytalere i nye 6x8 elementer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri vært glad i Sony selv når det gjelder bilstereo, men kan hende jeg er blitt foret med propaganda.

Bruker selv en Alpine CDE-9880R i bilen min, som funker til det aller meste og litt til. Er dog noen år gammel, kostet 3500kr ny.

Så Alpine går jeg hvertfall god for.

Byttet spilleren i pappa's Caddy nå i vinter, gikk for Pioneer DEH-4400BT

http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=188791&ref=prisjakt

Helt grei sak det der også.

Lenke til kommentar

Trenger ikke noe Alpine men den Pioneer en ser grei ut, hadde alpine og focal elementer i den gamle bilen. Var gøy men hvil ikke dra det like langt igjenn, sist gang ble jeg halv sponsa litt av naboen som eide en elektro sjappe så . en annen ting er at i reviews fra andre land så knuser den Sonyen mange Pioneer og alpine spillere som er dyrere siden sonyen låter bedre. Så veit jo ikke helt hva jeg skal tro egentlig...

Endret av Leonarfd
Lenke til kommentar

Trenger ikke noe Alpine men den Pioneer en ser grei ut, hadde alpine og focal elementer i den gamle bilen. Var gøy men hvil ikke dra det like langt igjenn, sist gang ble jeg halv sponsa litt av naboen som eide en elektro sjappe så . en annen ting er at i reviews fra andre land så knuser den Sonyen mange Pioneer og alpine spillere som er dyrere siden sonyen låter bedre. Så veit jo ikke helt hva jeg skal tro egentlig...

Da vet ikke jeg hvilke tester du har lest, men tipper det er noen fra sony som har skrevet de testene, for sony har ikke vært gode på lydkvalitet på mange år.

Jeg byttet ut modellen over den du linket til for en kar her for en liten stund siden, med en slik: http://www.autodesign.no/spillere/1-din/pioneer-mvh-1400ub-mediasapiller bare for å overbevise han, og han reiste da rett inn å forlangte å få igjen pengene sine, det var som natt og dag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...