Madammerock Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 hei kordan får eg min bestilling fra play.com eg bestillte den og den var dispatched 12 februar. men eg har ikke fått noe hentemelding i posten,og har rota bort mobiltlf. hvordan får eg tak i den er ikke der sporing på den? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Du kan jo prøve å gå til postkontoret/post i butikk og si ditt navn, adresse og at pakka er fra Play.com. Med litt flaks er det alt du trenger for å hente pakka. Men du har vel fått en mail med litt bestillingsinfo hvor en Package-ID burde ligget? Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 nei men har fått order id: 300704477 ingen sporing ser det ut som :S Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ganske lenge siden, ta en tur til en butikk, eller ring dem. Oppgi ordrenr. - Og fortell dem at du aldri mottok pakken. Evt. kan du jo høre med ditt lokale postkontor først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå