crazyhill_lars Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Noen som har noen erfaringer med denne slalomstøvelen i park? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Salomon Quest Access 80 er som Salomon 110 (Mye likt),. En "All Mountain Boot" ... Burde fungere greit. Men du bør prøve å stte den på foten før du kjøper den. Parkstøvler er mye smak og behag. Det aller viktigste er dog bevegeligheten, og at den er lett, og dette er som regel Salomon veldig gode på. Om du kun skal stå i park BØR du sjekke opp i rene parkstøvler også. Salomon kan brukes til alt fra Offphist (toppturer) til alpint og parkkjøring, og etter min mening er det veldig gode støvler. Det viktigste i parkkjøring er at man kun har 3 stramminger på bindingen. Anno, en ren slalomstøvel, med 4 stramminger, vil fungere dårlig i park, da den blir alt for stiv. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Det som er verd å merke seg er at den er soppas god at man kan gå toppturer med den. Da er den også så lite stiv, at den fungerer bra i parken. Tommelfinger-regel!! Endret 27. februar 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
crazyhill_lars Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Prøvde et par salomon quest 90, det var noen som jeg likte godt. Siden de quest acssess var billigere, lurte jeg på om de var likedan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå