Madammerock Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hei Må gjøre dette kort da jeg holder på å bæsje på meg. Bor i en kjeller, der toalettet er koblet fra, altså det går ikke an å skylle ned. HAr likevel brukt det til å pisse i, og hatt bøtte med vann ned i for å skylle ned. Nå må jeg bæsje som pokker, og klarer ikke holde meg mye lenger. Kan jeg bæsje i do, og skylle ned med en bøtte vann? setter pris på kjappe svar !!! takk Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Ja, det går helt fint. EDIT: Håper det er bare vannet som er koblet fra, og ikke avløpet. Endret 25. februar 2013 av Heradon Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Ja, ikke noe problem. Om vinteren fryser vannet på hytta mi. Jeg får ikke vann i springen eller til å spyle ned. Men det funker fint å spyle ned med en bøtte vann. Men avløpet må være i orden, selvsagt. Endret 25. februar 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Takk for kjappe svar folkens. Orgasmisk følelse å bli kvitt shiten Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Kan tenke meg det, når det trykker på sitt verste! Vil anbefale å vri ræva i åkeren, får godt vekst av det. Endret 25. februar 2013 av ACT Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke bare bæsja i bøtta imens. Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Fordi jeg ville ikke skitne til bøtten vel 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 holder på å bæsje på meg.Ja, for det er jo så mye mer renslig å bæsje på seg... Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 ? har du i det hele tatt lest tråden? Jeg ville ha svar fort om jeg kunne bæsje på do, og det kunne jeg. D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå