Netj Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Jeg liker å prøve norsk, muntlig norsk, fordi jeg finner at jeg kan forstår ingen de andre si. Så jeg trenger å snakke på norsk, send meg pm om du vil hjelp Endret 26. februar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
Netj Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Hvorfor endre min innlegg i 'Trenger du noen å snakke med?' til dette emne? Ser weird ute... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Tipper det hjelper å si hvor du bor hen. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg bor i Trondheim, Men jeg har 'mirophone' og 'speakers', jeg kan bruke skype. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Hvorfor endre min innlegg i 'Trenger du noen å snakke med?' til dette emne? Ser weird ute... Jeg lagde en egen tråd fordi den andre tråden handler om å hjelpe/snakke med personer som er veldig lei seg, har et psykisk problem eller har det veldig tungt. Din tråd handler om å snakke med mennesker for å bli bedre i Norsk. To helt forskjellige ting Hvis du ønsker å forandre på emnetittelen, kan du gjøre dette på egenhånd ved å ta full redigering av førsteposten din. Eller ta kontakt hvis du ikke får det til. Vennligst ikke kommenter dette noe mer i tråden. Reaksjoner kan tas på PM Endret 25. februar 2013 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
Netj Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 OK, jeg forandre den emnetittelen, og det ser bedre ut nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Du burde endre den til; "ønsker en å snakke med for å lære norsk" Slik den er nå, vil de fleste misforstå hva det er om Lenke til kommentar
Netj Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Du burde endre den til; "ønsker en å snakke med for å lære norsk" Slik den er nå, vil de fleste misforstå hva det er om Det er ikke rett i grammatikk? Hva mener det egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå