haakz Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Igår kjørte jeg en oppdatering på S2'en min. Da den var ferdig tok den en reboot og nå nekter den å starte ordentlig. Den står fast på "samsung" logoen, og det virker som den loader. (Den stod sånn i 5 timer idag frem til mobilen gikk tom for strøm) Jeg har prøvd å reformatere mobilen, men fungerer fremdeles ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg har prøvd å reformatere mobilen, men fungerer fremdeles ikke. Hvordan gjorde du dette? Med Kies? Lenke til kommentar
haakz Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Holdt inne "volum opp, Firkant knappen og powerknappen" og brukte "Wipe data/factory reset" Vet ikke om det er å formatere den engang, hehe Lenke til kommentar
zr123 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har samme problem. Det kommer opp navnet, også skrur den seg av igjen. Vet ikke hvordan denne firmware greia fungerer heller. Hadde satt pris på hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå