dr_love Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Kjører en Barton 2500 på et Asus A7N8X rev2. Med en Mist kjøler. Hadde temperaturer på ca 48-59 grader på asusprobe, men da jeg installerte MBM og konfigurerte diode temperaturen fikk jeg litt sjokk. Den spratt opp til 60-72 litt avhengig av load. Er dette noe jeg burde gjøre noe med eller er denne diode temperaturen ikke reel? Rart asusprobe ikke viste denne. Hvordan bør forresten goopet legges på kjernen? Liker ikke disse temperaturene jeg, vant til snille amd cpu'er som ligger rundt 40 c. Det kan nevnes at det ikke er noe nevneverdig forskjell på temp. om jeg kjørrer 2500 eller 3200 med cpu'en. Og den er dønn stabil. LKM Lenke til kommentar
KvN Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Blir den ustabil når den er oppe i så høye temperaturer da? Lenke til kommentar
dr_love Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Nei den blir ikke ustabil. Men har bestemt meg for å remontere kjøler da temperaturen irriterer meg noe #¤#¤. Under load går den mot 80 grader, fortsatt dønn stabil. Noe er muffins her. Kan det være at diode rapporteringen er feil eller er det lite sannsynlig? Det slo meg at det kan være grunnen til at ASUS valgte å ikke inkludere denne i asusprobe. LKM Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 det kan godt være at den viser riktig, har du prøvd å ta på kjøleribba når den viser så høyt? er den kald? lunken? varm eller gloheit? Lenke til kommentar
dr_love Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Den er definitivt ikke kald. Men heller ikke så varm at jeg ikke klarer å holde fingeren der. Tja, ca 40-50 grader kanskje. LKM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå