Anzure Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg har lastet ned gratisversjonen Malwarebytes og AVG. Burde jeg ha brannmur i tillegg? Og er det noe jeg kanskje bør bytte ut? (Helst gratis) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Liker selv Microsoft Security Essentials, funker bra og er lett og oversiktlig å bruke. Best i test hos hw.no også (http://www.hardware.no/artikler/passer_paa_pc-en_din/89589/8) Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Sjølv har eg ikkje lasta ned nokon antivirus på min PC, bruker kun Windows Defender, og har ikkje hatt problem endå. (Er litt obs på kva eg trykkjer på i tillegg) Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Microsoft Security Essentials finnes ikke på windows 8. Jeg har brukt Windows Defender og den klarer ikke fjerne virus. Det står hele tiden "En feil oppstå", den prøver å fjerne det samme viruset vær dag, kommer akuratt det samme. Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Har du oppdatert programmet? Høyrest litt ut som det er ein feil med det. :s Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Om du er den som ikke tror du virkelig har vunnet VIP tur til Den forbudte by i Kina og 4.7millioner Euro i pengegevinst fordi du klikket deg inn på en nettside. Eller ikke tar det for god fisk at du trenger det programmet, bare fordi det blinker febrilsk til deg med stor skrift at dette programmet må installeres. Da er egentlig antivirusprogrammet som følger med Windows 8 bra nok, og installering av andre antivirusprogrammer er da unødvendig. Vil du ha det antivirusprogrammet som per dags dato er best på å oppdage virus, kan du ta en titt på Bitdefender Antivirus Free Edition Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg laster ned veldig mye og noe av de jeg har lastet ned har vært virus.. Og er vil helst at paypal og diverse passord er sikkre. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Microsoft Security Essentials finnes ikke på windows 8. MSE er blitt til Windows Defender i Windows 8, eller produktene er blitt merget... eller noe. Ihvertfall skal Windows Defender ha samme funksjonalitet som MSE i Windows 8. 2 Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Har malwarebytes, det kommer opp at den blokkerer diverse IP-er annet hvert minutt :O Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Anbefaler re-install av Windows, da du aldri kan være sikker på at maskinen blir 100% "ren". Og være mer forsiktig i fremtiden, evt. bruke en vitruell maskin som kan tilbakestilles. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Re-install hadde vært siste utvei (for meg), jeg har ca 30 programmer og over 10 spill. Har ikke lyst å laste ned alt det på nytt.. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 OK. Da ville jeg lastet ned Windows Defender Offline og lagd en CD/DVD/minnepenn for så å starte opp maskina fra det mediet og skanne diskene. Du bør også boote i safemode og skanne med Malwarebytes Antimalware og SuperAntiSpyware. Da burde du få renset bort det meste. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå