bigwill Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 hei Jeg vurderre å bytte ut min imac 27 (mid2011) da den blir for treg. Driver med litt tung bilderedigering og er på jakt etter en kraftig sak. I tillegg så liker jeg å spille litt battlefield innimellom så den må også klarer dette. Problemet mitt er at jeg har dårlig plass der jeg sitter. Finnes det små formfaktor pc'er som er kraftige. Jeg skal ha: i7, minimun 3770 16 GB RAM, minimum 1600 ghz Både SSD og vanlig disk Skjermkort som drar bf3 i full hd på ultra. Finnes det en slik liten sak? jeg har ikke funnet den enda. har sett at det finnes små kabinetter på komplett osv, men jeg orker ikke bygge selv. Lenke til kommentar
Big_Bang Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10726 Denne? Bare sleng på hdd Har ikke erfaring med den, men en kompis har den, han er storfornøyd Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10707 Konfigurer en selv. 3 års garanti. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 16 GB RAM, minimum 1600 ghz 1600ghz ram? Steike, eg har fulgt dårlig med i det siste! Lenke til kommentar
bigwill Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 1600ghz ram? Steike, eg har fulgt dårlig med i det siste! Ups :-) Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hmm,mdu kjenner ingen som kan sette sammen maskinen for deg? Ser datakjedene som tar seg godt betalt for å sette det sammen over 1000.- å sette inn en harddisk. 1 Lenke til kommentar
bigwill Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 De var jo rimelig små disse ja, NOen som vet om disse lager mye lyd. Er jo vant med iMac og den er så og si lydløs. Jeg kan godta litt sus når jeg spiller (for da bruker jeg headset) men til daglig bruk orker jeg ikke noe bråk :-) Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 De var jo rimelig små disse ja, NOen som vet om disse lager mye lyd. Er jo vant med iMac og den er så og si lydløs. Jeg kan godta litt sus når jeg spiller (for da bruker jeg headset) men til daglig bruk orker jeg ikke noe bråk :-) I en sånn maskin som dette vil det alltid være sus, dette er et lite kabinett å må derfor kjøre vifter ganske hardt når man putter i gromme ting mtp varmeutviklingen. Satte sammen en maskin til pappa for noen dager siden å t.o.m den med vifteløst grafikkort suser. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) hvs du kjenner noen som kan bygge for deg(siden du ikke vil bygge selv) så kan du sette sammen maskinen i videoen under, den vil være svært stillegående. Bytter du ut grafikkortet med noe som dette så er det enda mer stille! http://www.youtube.com/watch?v=dWAeZYB9DGg Endret 26. februar 2013 av Stagga89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå