rabagast3 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Det ser ut til at Asus skal slutte å produsere Nvidia skjermkort. Deres avtale med Nvidia går ut i september. Mens de har ingått en avtale med Ati. Her er en link angående denne saken. PS så etter i forumet, så ikke ut til at andre har kommentert akkurat denne saken. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 tror du det blir noe bra ati kort, er de flinke til å lage kort. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 De 2 Asus korta jeg har hatt (GeForce DDR og GeForce3 Ti200) var noen av de beste korta jeg har hatt. GeForce DDRn funker enda, og GF3 Ti200 kortet var en jækel på overklokking. (fra 175/400 til 260/555 uten å hikke). Hadde Asus hatt Radeon 9800 kort på markedet da jeg switchet til ATI, hadde jeg valgt et fra dem. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Men er det ikke kun ubekreftede rykter, husk at asus er en av dem som har hatt det lengste og beste samarbeidet med nVidia, rart om de skulle gå over til ATi uten å blunke Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg tror kanskje ikke Asus hadde vært tjent med å droppe nVidia totalt. Men sånn som situasjonen er i dag, så tror jeg nok de ville hatt et stort oppsving i økonomien hvis de hovedsaklig produserte ATI kort istedet. nVidia kunne jo muligens gjøre et comeback med NV40, vi vet jo forholdsvis lite om den kjernen enda. NV30/35 er dog allerede dømt til å sitte i baksetet, det har ikke bare nVidias blundere, men også folkeopinionen på nettet allerede bestemt. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 It's all about the money! Det er klart at hvis det viser seg at ATI stikker fra NVIDIA, så er jo ASUS best tjent med å produsere kort med ATI-teknologi da disse vil selge best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå