Skylake Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Klager du virkelig på at du må justere ned grafikkinnstillingene i et spill som ser så bra ut med et skjermkort til 3000 kr? Kjørte beaten på fullt, men tror det faktisk var gaming musa. Den er seks år gammel en g500, kjøper meg ny snart, det er enten musa eller matta Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Kjørte beaten på fullt, men tror det faktisk var gaming musa. Den er seks år gammel en g500, kjøper meg ny snart, det er enten musa eller matta Vist musa tracker dårlig, så vasker du unflate (musmatte, bord, etc), og laseren, samt bytter USB-port. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) virker ikke som du har peiling på hva slags settings du kjører Jeg husker da ikke alle instillingene jeg hadde i betaen! Men alt sto på very high, 1920x1080, og SMAA 4x. Merket at det å ha MSAA krevde så mye mer av maskinen at fpsen droppet med 10-15, så jeg anbefaler SMAA for de som merker dårlig FPS. Endret 3. mars 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Kjørte betaen på fullt, men tror det faktisk var gaming musa. Den er seks år gammel en g500, kjøper meg ny snart, det er enten musa eller matta Jada, og jeg kjører The Witcher 2 med Ubersampling på 1920x1080 og får 600 fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå