Gå til innhold

Crysis 3 max settings problemer

Anbefalte innlegg

Can you run it, sier atjeg kan kjøre på spillet på optimalt. men jeg kjører abosulutt alt på max så små lagger det. Jeg kan ha alle settingsa på very high. men ikke fxx eller aa. Hva er problemet?

Specs.: i5 ivy bridge 3470 @ 3.6 ghz

Sapphire radeon hd 7970 3gb ghz edition.

8gb ram 1600 mhz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Can you run it, sier atjeg kan kjøre på spillet på optimalt. men jeg kjører abosulutt alt på max så små lagger det. Jeg kan ha alle settingsa på very high. men ikke fxx eller aa. Hva er problemet?

Specs.: i5 ivy bridge 3470 @ 3.6 ghz

Sapphire radeon hd 7970 3gb ghz edition.

8gb ram 1600 mhz

problemet er at du kun har et skjermkort. skal man kjøre crysis 3 på absolutt maks, så må man kjøre sli/cf. eller kjøpe GTX Titan :)

Lenke til kommentar

Er du serr ?!

problemet er at du kun har et skjermkort. skal man kjøre crysis 3 på absolutt maks, så må man kjøre sli/cf. eller kjøpe GTX Titan :)

Pfft.. har da sett flere tester der 690 klarer Crysis 3 på full guffe, men såklart bedre ytelse og mindre belastning for ett grafikkort om man kjører SLI/Crossfire

Lenke til kommentar

Har du lagt inn aller siste beta driver? Det skal fikse fps-drop. Har selv et 7950, og kjører alt på full guffe, men har 4x MSAA, kjører da 90+fps, dette var dog i betaen. Kanskje noe er endret i release-versjonen, jeg vet ikke.

Har du 90fps+ avg med ett enkelt 7950 med 4xmsaa?

1280x720? :)

Endret av MariusSR
Lenke til kommentar

Har du 90fps+ avg med ett enkelt 7950 med 4xmsaa?

1280x720? :)

Noe sånt ja, men 1920x1080. Anti-aliasing og FXAA og alt det der sto på 2x og 4x, husker ikke. Hadde vel min 80fps og max 110fps. Og blanding mellom high og very high settings.

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Det hørtes veldig merkelig ut, men var kanskje bare i betaen dersom du ikke har prøvd fullversjon?

Og du har ett enkelt 7950? ikke 7950cf?

Jeg har 7970@1200/1600 + 2500k@4,9

og spiller medium/high/noaa/16af/1920x1080

og ligger på 60fps avg :tease:

Endret av MariusSR
Lenke til kommentar

Det hørtes veldig merkelig ut, men var kanskje bare i betaen dersom du ikke har prøvd fullversjon?

Og du har ett enkelt 7950? ikke 7950cf?

Jeg har 7970@1200/1600 + 2500k@4,9

og spiller medium/high/noaa/16af/1920x1080

og ligger på 60fps avg :tease:

Det stemmer det, det var dog i betaen ja, men hvorfor skulle FPS'en droppe så mye i release versjon? Får se hva jeg får når jeg kjøper det for stipendpengene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...