magnusenl Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hei, jeg eier en Derbi senda baja 125 sm 2011. Jeg lurer på hva dere ville gjort med denne sykkelen hvis dere skulle gjort noe? Da tenker jeg på utseende og effekt/fart. F.eks handguards, skiltoppheng, lyddemper, dyse etc. Tenkte det hadde vært artig å se andre sine meninger og tanker om dette Ett ganske fritt tema, så snakk ivei Her er noen bilder av sykkelen så dere ser hva som kan bli bedre:) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Handguards, holker, og byttet ut blinklysene. Utrolig kjipe å se på. Kanskje nytt skiltoppheng. Ellers ville jeg montert effektanlegg med en tøffere potte. Ellers ingenting annet. Kul sykkel 1 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Montert 2 store høytalere på siden og kjøre musikk på full guffe når jeg er ute å kjører. Men om det er lov, er vel spørsmålet. Endret 25. februar 2013 av nicwillu 1 Lenke til kommentar
magnusenl Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Montert 2 store høytalere på siden og kjøre musikk på full guffe når jeg er ute å kjører. Men om det er lov, er vel spørsmålet. Haha, blir vel noen heftige CV'er XD Nei, prøve en litt mer seriøs variant neste gang du ;P Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Første jeg ville gjort er å skifte skiltoppheng, så handguards, potte, blinklys og et par nye speil. 1 Lenke til kommentar
magnusenl Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Handguards, holker, og byttet ut blinklysene. Utrolig kjipe å se på. Kanskje nytt skiltoppheng. Ellers ville jeg montert effektanlegg med en tøffere potte. Ellers ingenting annet. Kul sykkel Stort sett det jeg har tenkt på også Føler meg litt N00B når jeg spør hva holker er fornoe?! Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Haha, blir vel noen heftige CV'er XD Nei, prøve en litt mer seriøs variant neste gang du ;P Hehe.. lakkert sykkelen rosa, jeg vil jo bli lagt mest mulig merke til. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Holker er de svarte gummihåndtakene du holder rundt Lenke til kommentar
magnusenl Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Holker er de svarte gummihåndtakene du holder rundt Hehe, okXD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå