HKRoed Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Hei! Jeg får innimellom noen feilmeldinger i Excel 2010 som jeg ikke skjønner hvorfor kommer, og heller ikke hvordan jeg skal løse det. Har prøvd en reinnstallasjon, men de dukker like forbannet opp igjen. Jeg må da avslutte Excel, uten mulighet for å få lagret, også starte opp igjen. Noen tips til hva jeg kan prøve. Endret 25. februar 2013 av SpritHansi Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Virker som om filen/dokumentet er skadet. Har du forsøk å reparere den? http://www.energylens.com/support/repair-excel Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Det kunne kanskje fungert, men den muligheten er ikke i Office 2010.... Kilde Endret 25. februar 2013 av SpritHansi Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Feilmeldingene forteller så godt feilmeldinger kan. De fleste beskriver operasjoner som krever mer minne enn hva som er tilgjengelig for Excel. Spørsmålet er NÅR kommer disse feilene siden du ikke skjønner hvorfor? Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Har sjekket minneforbruket når de kommer, men det er ikke unormalt overhodet. Og de dukker opp når jeg minst aner det. Er nok med å skrive en verdi i en eller annen celle, så popper de opp..... Jeg finner ingen forklaring på hvorfor de kommer når de kommer Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg har allerede skjønt at du ikke vet hvorfor de kommer. Men det er umulig å hjelpe deg videre hvis vi ikke vet når de kommer. "Når jeg minst anner det" er ikke så lett å feilsøke i hvis du skjønner. Minneallokeringen til Excel er også litt spesiell, hvordan sjekker du den? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Det kunne jo hende at noen andre hadde vært borti de samme feilmeldingene, og hadde en løsning. Evt kanskje steder i Windows som forteller meg noe mer enn det de feilmeldingene sier.... Har ikke gjort noe mer avansert enn å sjekke minneforbruket i oppgavebehandlingen. Har du kanskje en bedre måte å sjekke minneallokeringen på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå