emilst Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Ønsker å skru av midlertidig den automatiske vedleggblokkeringen for Outlook 2002 (ver. 10.4712.4219 SP2) Hvordan gjør man det? Her er info. fra hjelpefilen i Outlook: By default, Microsoft Outlook blocks attachment files ( such as .bat, .exe, .vbs, and .js) that can contain viruses. You cannot see or access the attachment. Your Inbox will display the paperclip icon in the Attachment column to let you know that the message has an attachment, and you will see a list of the blocked attachment files in the InfoBar at the top of your message. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Tools > Options > Security > Do not allow attachments to be saved or opened that could potensially be a virus Antar det var den du mente EDIT: Eller ikke.. la merke til at det var outlook 2002 først nå.. jaja, er kanskje samme framgangsmåten på 2002 som i Expressen Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvis du skal slå av de filtypene som man ikke får kontroll over i Outlook, uansett hvor mye man vil, må du ha tak i tileggsprogramvare. Denne kan brukes: http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm Lenke til kommentar
emilst Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Takk for glimrende svar. Dette har irritert meg lenge, men nå kan JEG selv velge når jeg vil ha tilgang til vedlegg eller ikke. TAKK!! Lenke til kommentar
emilst Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Takk for glimrende svar. Dette har irritert meg lenge, men nå kan JEG selv velge når jeg vil ha tilgang til vedlegg eller ikke. TAKK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå