blålys Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Heisann! Jeg og resten av kompisgjengen har vært på den standard fylleturen til syden 3 år på rad nå, til henholdsvis Kos(to ganger) og Sunny Beach. Morsomt har det helt klart vært, men vi føler vi må prøve noe nytt! Vi har diskutert litt forskjellig, alt fra leilighet i Barcelona til en tur til USA. Hva kan man gjøre i Barcelona i 1-2 ukers tid? USA-tur blir mest sannsynlig for dyrt. Alt i alt trenger vi fler alternativer før vi klarer å bestemme oss for noe som helst! Setter stor pris på alt av forslag, ingen forslag er for dårlige! Kan legge til at vi er alle 21-22 år, og at vi tenker å dra mellom 7-12 stk, kommer helt an på hvor mange som klarer å skrape sammen nok penger etc. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 I Barcelona har dere jo Primavera-festivalen. http://www.primaverasound.com/?lang=en Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Jeg har vært på gutteturer til både Tallinn og Riga (den ene turen var faktisk et utdrikningslag). Poenget mitt er at Baltikum er kanskje litt undervurdert som reisemål. Billig å spise/drikke, og tålelig billig å bo. Topp stemning med strippebarer, utesteder, alrighte restauranter osv. Dessuten er det jo kjempekort å reise bort dit. Anbefales! PS: Jeg foretrakk Baltikum bedre om sommeren enn om vinteren. Hehe. Endret 26. februar 2013 av Sinnsyk asylaspirant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå