AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hei! Er i en slik situasjon nå at det er en jente jeg liker så utrolig godt, samt jeg jobber med henne, kun på en deltidsjobb (vi er begge 19). Jeg prøver å vise interesse for henne og hun viser minst like mye interesse igjen. Vi har etter hvert hatt mye kontakt og føler at vi på en måte er blitt gode venner samtidig som jeg føler det er noe mer. Men, det jeg vil finne ut er om hun bare er den typen som er åpen om alt og viser slik interesse for alle, eller om hun liker meg på den måten som jeg liker henne. Problemer er er at jeg føler at viss jeg forteller henne dette at jeg liker henne, vi det ødelegge litt framover om hun sier at hun ikke liker meg liksom. At det gjerne vil bli et litt dårligere forhold mellom oss viss hun vet at jeg er skikkelig forelska i henne og hun føler ikke det samme som meg. Er dette noe jeg bare innbiller meg eller burde jeg bare ta den sjansen og kjøre på å si det til henne? Håper dere forstår hva jeg mener Takk for svar! Anonym poster: f9a82b0b03338aae33e2bec8d43cac77 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Hadde en ganske lignende situasjon tidligere, selv om jeg kanskje ikke fikk det svaret jeg hadde håpet på ble det ikke awkward mellom oss, og jeg angrer ikke. Så go for it. Anonym poster: d32d93dd74f66bc7dee1fedec36cfa7e Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Kjør på. Det høres lovende ut, men hvis det likevel ikke skulle være noe å satse på, er det best å få det avklart. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Ok, takk for svar. Ja, er liksom greit å få det avklart, slik at jeg ikke trenger å tenke på det noe mer om hun ikke liker meg, for å si det rett ut å vere forelska kan vere litt jævlig til tider når man ikke vet hvor man har hun liksom Ja, det virker som hun er interessert, var hun som viste interesse for første gang, og spørte hvor jeg gikk på skole osv...men er det jeg lurer på om hun er slik med alle eller bare meg... Anonym poster: f9a82b0b03338aae33e2bec8d43cac77 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Du er jo 19, så skal du spørre henne "om du liker meg?". Be henne ut på date, sier hun ja, så har du egentlig svaret! Ha en flott kveld sammen, vær deg selv, følg henne til døren. Stå og prat litt, så gi henne et kyss godnatt! Bør være helt unødvendig å oppføre deg som 14åring, og spørre om hu liker deg osv. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Enig med karen over. Middag, date, kino, et eller annet som ikke gjør at du konkret må spørre "er du interessert i meg eller"? Det er liksom.. innledningen til en muligens ubehagelig samtale. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Det kan jo også være et problem. Har flere ganger invitert jenter uten at det hele har ledet til noe spesielt, hun ene var veldig, som TS sier åpen om det meste. Kunne gjerne går å sparke i meg på en flørtete måte, og gi forskjellige komplimenter, men fikk egentlig følelsen på at hun var slik med de fleste. Så det kan også bli meget vanskelig å få et svar uten å si det rett ut, men noen jenter blir veldig skremt også av dette da det tar mye av spenningen ut. Anonym poster: fc0cb3f638c68cccec3c8cb3d06da789 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 da det tar mye av spenningen ut. Anonym poster: fc0cb3f638c68cccec3c8cb3d06da789 Her er du nok inne på noe vesentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå