Gå til innhold

Hvilke gamer headphones skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-god lydkvalitet, sånn at jeg hører godt hvor lyder kommer fra feks da jeg spiller cs

 

høretelefoner = 2d .. du får mye mer presis informasjon via et 4.1 eller 5.1-sett.

 

ikke nødvendigvis, jeg eier et par 3d headphones, men de har ikke god lydkvalitet, jeg fikk de fra universitetet i Ålborg, Danmark. Ganske fanzy greier, men det er ikke noe market for det ennå, ikke fult utviklet.

Lenke til kommentar

Er ikke lett å finne gode headsett med mikrofon som samtidig ikke koster skjorta. Anbefaler å kjøpe et ok headsett uten mikrofon + en separat mic. Da kan du også bruke headsettet til andre ting uten at du trenger å dra med deg en mic.

 

Bruker selv et par Sennheiser HD497 (ca 600,- og gir meget bra lyd til den prisen, ikke for de bass-frelste, men meget klar lyd) + en slipsmikrofon som jeg kjøpte på clas ohlson. Utrolig lang ledning og bra lyd. Sjekk ut clas ohlson, søk etter videomikrofon.

 

Koster for tiden 139,- og har kostet 329,- før.

 

Anbefaler ikke stå-mikrofon. Hadde en Trust silverline greie, og det var bare sorgen.

Lenke til kommentar
Vil i alle fall råde deg til å styre langt unna Trust Multi function 410 Bass..

 

I second that :D

 

 

 

Selv så kan jeg anbefale KOSS UR30 som er budsjettklasse og/eller Beyerdynamic DT250-250/80 (modell = 250 også finnes den modellen i 250 og 80 ohm utgave, 250 utgaven trenger amp for full utnyttelse) som er noe imellom budsjett og top klasse :)

Selv har jeg begge 2 og er veldig fornøyd med begge men DT250 er en del bedre imo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...