Jason P. C. Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 http://e24.no/naeringsliv/telenor-kunder-faar-beholde-nettbrettene/20340272 Telenor-kunder får beholde nettbrettene Dette er bare trist 4 Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Fuck dere som sa overtalte meg til å ikke bestille 8 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 http://e24.no/naerin...ettene/20340272 Telenor-kunder får beholde nettbrettene Dette er bare trist Det verste er dama som presterer å syte over at hun ikke får to stykker. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hvorfor er det bare trist? De kundene som har kontaktet kundeservice har krav på å få nettbrettet. Og at hun dama "syter" er jeg forsåvidt enig om at er teit, men hun har like fullt krav på to nettbrett. 1 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Et par slike saker som det her nå så skal du se at det plutselig kommer til å ta lengre tid å få bestilt varer på nett. Om dette blir praksisen så hadde det ikke overasket meg om praksisen etterhvert ble at nettbutikker må ha ansatte som sitter og godkjenner hver eneste handel før det blir sendt ut bekreftelse til kunden, så fikk heller folk fint vente en arbeidsdag ekstra, så begge parter er sikre på at alt har gått riktig for seg. Det at kundeservice har bekreftet prisen er noe Telenor selvfølgelig må ta på sin egen kappe, men når de tar på seg et tap på 2 millioner og folk fortsatt ikke er fornøyde, uansett om de bestilte 2 eller hva som helst, så kjenner jeg at grådigheten ikke har noen ende. Folk kan støtte hvem de vil i denne saken, jeg synes bare ikke det er rett å unytte en åpenbar feil på denne måten. Denne gangen var det en stor bedrift som Telenor, men det hadde vært sørgelig om en populær men mindre bedrift som ikke hadde hatt økonomien til dette hadde gått under. my two cents 4 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 RunRookieRun: Det betyr ikke annet mer enn at man må bruke noe annet enn trente aper på kundeservice. Åpenbare feilprisinger er i utgangspunktet ikke bindende for butikken, men når kunden så faktisk dobbeltsjekker med manuelle systemer og får ja, så er saken åpenbart annerledes. Ellers så må man nesten se på tap i andel av omsetningen. Små butikker har ikke i nærheten av like mange kunder innom hele tiden, og ville ikke hatt like stort tap. 1 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg er helt enig i alt du sier, men mennsklige feil skjer hele tiden så tanken om et ekstra sikringsledd kan jo virke ganske fornuftig når det er snakk om 2 millioner. Jeg blir nok bare opprørt over at jeg føler hele saken bærer preg av dårlig folkeskikk og voksne mennesker som til tider gråter seg til viljen sin i sosiale og tradisjonelle medier. Vi forbrukere har blitt litt høye på makt de siste årene spør du meg. Jeg opplevde noe lignende hos Elkjøp for noe år tilbake da de feilpriset en komfyr på nettbutikken. Da mailen om feilprisen kom kan jeg ærlig si det bare kom et lite smil og en tanke om at "det var nesten jeg fikk dere der". Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hvorfor er det bare trist? De kundene som har kontaktet kundeservice har krav på å få nettbrettet. Og at hun dama "syter" er jeg forsåvidt enig om at er teit, men hun har like fullt krav på to nettbrett. Etter det jeg forstår fra artikkelen så gjelder det alle, ikke bare de som kontaktet KS. Synes dette rett og slett er dårlig av Telenor å gjøre totalt knefall for en gjeng med sytere på denne måten. En ryddig måte å fikse det på hadde vært å la de som allerede hadde fått brettet beholde det, samt de som hadde tatt kontakt med KS for å dobbeltsjekke. 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Utover de som fikk det bekreftet av kundesenteret, burde Telenor bare sendt ut brett til kunder som kunne stille med legeerklæring på IQ under 70. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Utover de som fikk det bekreftet av kundesenteret, burde Telenor bare sendt ut brett til kunder som kunne stille med legeerklæring på IQ under 70. Vel, noe sier meg at akkurat den delen med IQ dokumentasjon ville kun være en formalitet for mange av de som er med i Facebook gruppen "Vi som ble lurt av Telenor". 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Men det hadde nok spart dem en del penger. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hehe ja, det koster jo tross alt noen spenn å få en slik erklæring. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Men det hadde nok spart dem en del penger. Og hvem betaler den regning til syvende og sist? Ja, de som bruker Telenor som leverandør.. 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Staten eier 54% av Telenor Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ja, og? De eier tilsvarende av Statoil også, samt mange andre selskaper. De konkurrerer likevel på markedsmessige vilkår og fungerer som ethvert annet privat selskap. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Skulle likt å sett Komplett, Elkjøp, Lefdal etc. bare avskrive 2 mill. tvert hver eneste gang det er sutring fra kunder pga. feilprising... Synes dette er en grov forsømmelse fra Telenor sin side. Skal vedde på at over halvparten av denne sutregjengen uansett ikke var Telenor kunder i utgangspunktet. Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Fuck dere som sa overtalte meg til å ikke bestille Ingen som sa du ikke skulle bestille. Ga deg en +1 fordu du fikk meg til å le. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hvorfor er det bare trist? De kundene som har kontaktet kundeservice har krav på å få nettbrettet. Og at hun dama "syter" er jeg forsåvidt enig om at er teit, men hun har like fullt krav på to nettbrett. Hvor mange av dem tror du egentlig ringte kundeservice? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det vet jeg ikke, og det bryr jeg meg strengt tatt ikke så mye om – det er ikke akkurat sånn at det er rettslig feil å sende brett til de som ikke har krav på det. Det er god kundebehandling og man sørger for å unngå vanskelige bevissituasjoner, og alle blir fornøyde. Jeg klarer altså ikke å se det "triste". Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det vet jeg ikke, og det bryr jeg meg strengt tatt ikke så mye om – det er ikke akkurat sånn at det er rettslig feil å sende brett til de som ikke har krav på det. Det er god kundebehandling og man sørger for å unngå vanskelige bevissituasjoner, og alle blir fornøyde. Jeg klarer altså ikke å se det "triste". Ikke så veldig god kundenehandling ovenfor resten av kundene som i praksis betaler for at sutregjengen skal få nettbrettene sine. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå