Reconzile Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 sitat Rekner med at det er meg du sikter til at det er meg du sikter til. Men som eg tidlegere har skrive, så såg det meir ut som ein konstantering av fakta enn ein meining. For er det ein ting som EG ikkje tolerer særlig godt er det nåt folk ikkje klarer å sjå lengre enn til sin eigen nase før dei konstanterer med at ein ting er sånn og sånn, når det er eit tema det åpenbart er splittede meininger om. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Rekner med at det er meg du sikter til at det er meg du sikter ti jeg vet ikke hvem du er en gang, jeg hadde sitert deg om jeg ville kaste vekk tiden din Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Rekner med at det er meg du sikter til at det er meg du sikter til. Men som eg tidlegere har skrive, så såg det meir ut som ein konstantering av fakta enn ein meining. For er det ein ting som EG ikkje tolerer særlig godt er det nåt folk ikkje klarer å sjå lengre enn til sin eigen nase før dei konstanterer med at ein ting er sånn og sånn, når det er eit tema det åpenbart er splittede meininger om. Jeg spilte igjennom spillet. Konstanterte at det var et spill laget av søppel. Om du velger å tolke dette som fakta får stå på din kappe! Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg spilte igjennom spillet. Konstanterte at det var et spill laget av søppel. Om du velger å tolke dette som fakta får stå på din kappe! Beveger oss off topic nå. Men poenget mitt var at du kan ikkje konstantere som fakta, om det ikkje er basert på noko anna logisk grunnlag enn eigne personlige synspunkt og meiningar. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Beveger oss off topic nå. Men poenget mitt var at du kan ikkje konstantere som fakta, om det ikkje er basert på noko anna logisk grunnlag enn eigne personlige synspunkt og meiningar. Jeg skal ta dette til etteretning neste gang.. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Huff og huff! Dette spillet er jo bare helt forferdelig dårlig. Nå har jeg kommet til 59% Jeg MÅ fullføre da jeg har kommet for langt til å la være. Og jeg liker storyen selv om den er en blåkopi av "Lost" TV-serien. Men er gameplayet som er elendig. Og da mener jeg Elendig med stor forbokstav, fet, understrekt og kursiv skrift :p Blir nok aldri kjøpe noe som helst av Square igjen Den som sammenligner dette spillet med The Last of Us bør sove med ett øye åpent i natt hehe Endret 14. september 2013 av IceBlitz Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Spillet er på tilbud på Steam nå, forresten.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 PC versjonen av TombRaider XBO utgaven av TombRaider Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Men teksturene og lignende er elendig: Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 PC versjonen av TombRaider XBO utgaven av TombRaider Folk i kommentarfeltet har allerede sammenlignet skjermbildene, og det er ganske klart at det IKKE er PC-versjonen på Ultra. Se denne: http://imgur.com/a/x2ibY Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) PC utgaven har ambien occlousion og skarpere textures. Men den har ikke en levende verden slik som konsoll utgaven. Det kunne dem selvfølgelig ha klart, men så langt så virker det som konsoll utgaven er overlegen. Selv uten tesselation og skarpere textures. Skal bli spennende å se hva Digital Faundry viser når dem uten tvil skal plukke ifra hverandre spillet. Endret 25. januar 2014 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Genialt. Utviklerne har vist klart å fjerne engelsk fra spillet... Haha, big fail: Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Kjøpte PS4-versjonen i dag, og så langt elsker jeg den, til tross for at jeg fullførte spillet på PC. PS4-versjonen virker mye mer levende, og grafikken er mildt sagt vanvittig bra. Likevel kjører den i 60fps, for de som bryr seg om sånt. Kontrollene er spot-on, og man kan faktisk bruke stemmekommandoer på PS4-versjonen om man har kamera. Legg til all DLCen og en litt lavere pris enn vanlig (betale kr 430,- på Elkjøp), og man har en klassiker alle som ikke kjøpe det første gang bør vurdere. Tok for øvrig noen screenshots. Grafikken er så absolutt godkjent. Glem heller ikke at å se et skjermbilde er en ting, men det er noe helt annet å faktisk se det i bevegelse, spesielt når man spiller selv. Bakgrunnen er ikke i fokus, så glem den biten. Se heller på Lara selv. Sa noen dårlig tekstur? Rimelig nydelig grafikk. I 60 fps, og alt det der. Hele veien. Legg spesielt merke til hvordan flammen får huden til Lara til å lyse, akkurat som det skal. Tenk så hvordan det ser ut i bevegelse, og at dette ikke er en cutscene. Absolutt godkjent, må jeg si. Endret 31. januar 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg må si meg imponert over spillet. Jeg kjøpte det for litt siden, for en pris av noen kroner. Mye moro og underholdende. Absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Schreiber.. PS4-screenshots?? Hvordan fikk du dem over "hit"? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Enkelt. Bare trykk Share-knappen og legg dem ut på Facebook. Deretter er det bare å kopiere linken til bildet, og sette inn bildet her. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Åja, du gikk den veien ja.. Håpet at det fantes en mer direkte måte! Håper i hvert fall at man kan synce til Dropbox, eller på en annen måte få slike ting over på PC-en.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Mer direkte? Bare logg inn på FB og last ned bildet. Blir ikke stort mer direkte enn det. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Er dette et usedvanlig tungt spill å kjøre på PC? Jeg har blant annet dette: Asus rampage extreme V Asus geforce gtx980 I7 5930k 32 gb med ram Når jeg kjører alt på ultimate så får jeg fps drops ned i 25 faktisk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Utrolig lettkjørt spill for min del ihvertfall. Hva slags oppløsning kjører du? Du bør ikke ha noen problemer med å kjøre det stabilt på 60fps egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå