Tanoy Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg har søkt om retur hos kompeltt, jeg fikk godkjent de sendte meg en epost med bilde av en lapp, så jeg lurer på om jeg skal feste denne lappen (bilde) på pakken? Trodde jeg trengte en sånnen i tilegg: http://bildr.no/view/1401375 Altså jeg trenger 2 lapper eller bare 1? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Den øverste er slik som settes utenpå. Den nederste er inni pakken, og er en referanse de bruker når de mottar pakken. Det er ikke noe forsendelseslapp. Men har du ikke fått den øverste, må du selv sørge for returfrakt og kjøpe frakt selv.. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Har brukt å klistre den lappen man får fra komplett i sånn klar plast på utsiden av pakken, det har fungert supert til nå. Endret 25. februar 2013 av Jod-R Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ta bilde av kvitteringen og send til [email protected] Så får du penga dine tilbake... hmm det gjelder vel kun RMA, ikkje angrefrist, da må vel du betale returportoen ja. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg klistret forsendelslappen utpå pakken også bare skrev jeg på returnummere på en etikett og festet den utpå pakken. Funker vell? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Det er jo bare den du har lagt ut bilde av i forumet her du trenger å klistre utenpå. Skal jo bare klippe på den svarte linja og lime resten med adresse etc utapå. Endret 26. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg måtte jo kjøpe forsendelselapp utenom, hvis jeg bare fester den returnummerlappen så kommer ikke pakken frem? oO Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Adressen til komplett står jo midt på det hvite arket du har lagd ved som bilde her, jeg gjorde ikke anna, la den på esken, brukte slik kontakt papir eller hva det heter, gjennomsiktig med lim på ene siden, sendte og den kom fram. Adressen står der og du betaler porto. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg bestillte forsendelselapp på posten: https://www.posten.no/bestilling/products Også festet jeg den og returnummere på esken. Måtte du betale frakt eller noe sånt når du leverte pakken på postkontoret? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ja, det står jo både på komplett sine sider og selve lappen at du må det, kan sikkert få det igjen av de på en eller anna måte, jeg betalte 90kr eller noe, så jeg brydde meg mindre om å prøve noe slikt. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 For det kan vær de skrev ut den lappen etter du hadde gått ut av postkontoret så det er det samme de har gjort så jeg har gjort. Bare jeg bestilite den forsendelselappen på internett og kopierte den ut via skriver. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ja, du skreiv ut den du fikk ifra komplett å limte den på, samme jeg gjorde i fjor eller når det var, behøvde ikke noe mer da enn å betale porto. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg klippet vekk "Sendes til: Komplett....blabla" Jeg limte bare på strekkoden og returnummere. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Det er jo strengt tatt feil, men så lenge den kommer fram så er det vel greit nok. Du skal jo klippe/brette ved den svarte streken som det står forklart under der også lime resten, med adresse etc på pakka. Endret 26. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Hva er vitsen med det når adressen står på forsendelselappen.. o_o Posten har ingenting med returnummer å gjøre... Det står utpå forpakning/kartong, så jeg festet den inni pakke også. Det står ingenting om at den skal festes utterst på pappesken. Derfor tok jeg bare returnummer så lenge den samme hele lappen ligger oppi Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Nå har pakken blitt motatt av "eahs". Hvem er det? o_o Og på pakken står det at de fortsatt venter på pakken.. http://bildr.no/view/1403542 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hvorfor lagde du et nytt emne med akkurat samme spørsmål? (har svart deg i den). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå