VargAamo Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Berøringskjermer skal selv rense fingrene dine.Fremtidens skjermer kan drepe bakterier Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Solbrente fingre og utrente immunsystemer for alle! 2 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg beklager, men her har jeg ikke lest mer enn overskriften og fant det hele svært så useriøst mtp. håndhygiene... Så med revisjon 2 av det systemet, må det vel være helt trygt å ha fingrene "i nærheten" av noen etter dette: 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Du må huske på at over dammen er det hysteri om bakterier for tiden. Det er faktisk såpass ille at enkelte mødre har skilt på barnevognen om at de ikke vil at folk skal røre ungen i frykt for "bakterier". Personlig har jeg mer tro på en runde med alkohol for å desinfisere eller rense en skjerm, da får du jo fettet også da alkohol nesten "spiser" opp fett. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 UV-stråling i øynene? Nei takk. 1 Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 @morten-89 Leste du artikkelen? Ganske sikker på at det stod at det skjedde -under- fingeren din på trykkpunktet, og at man ikkje kom til å legge merke til at det skjedde i det heile. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 @morten-89Leste du artikkelen?Ganske sikker på at det stod at det skjedde -under- fingeren din på trykkpunktet, og at man ikkje kom til å legge merke til at det skjedde i det heile. Ah, da misforstod jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå