Kurt Lekanger Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 ...og en gigantisk telefon kalt FonePad.Asus lanserte ny PadFone-toppmodell Lenke til kommentar
vic1909 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 FonePad ligner litt på Nexus 7, synes jeg, :-) 1 Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 De kaste ikke vekk tia i Asus må jeg si... April 2012 kom Padfone, Oktober 2012 kom Padfone 2 og nu lanseres Padfone Infinity i April 2013. Tre enheter i samme serie innen ett år, lure på hva som vil skje med de to første versjonene? Stopper oppdateringer osv nu? Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 ASUS gjør virkelig en rå jobb for tiden! Så mange produkter jeg har lyst på, så få jeg har råd til.. =/ Uansett, de gjør en kjempejobb på både design og ytelse! Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg synes bare det er synd at ikke Telenor/Netcom eller noen andre mobilseskap selger Asus-telefoner med nedbetalingsløsning eller betaling innlagt i månedsprisen, ihvertfall ingen mobiloperatører som jeg har lagt merke til. 7500 kroner er alt for mye å betale for meg, selv for både mobil og brett. Likevel skulle jeg ikke sagt neitakk til denne her, ettersom Padfone 2 appellerte veldig til meg Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Dæven. Alt dette høres jo ut som om det er laget for Ubuntu for phablets.. Og hvis den FonePaden kjører x86-arkitektur fra Intel burde det heller ikke vært noe problem å i det minste boote Ubuntu på den Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 PadFone Infinity er altfor dyr. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Til den prisen må jeg innrømme at fonepaden er interessant. Noen som vet noe om stemmestyring for oppringning på Android telefoner? Lenke til kommentar
pokemoon Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Asus har veldig god byggkvalitet, men jeg ble utrolig misfornøyd med infinity 700, den lagget og hakket og var i det hele tatt treig. Jeg sendte den inn på service, ingen forskjell. jeg leste vel alt jeg fant på nett og forum, og det var en gjenganger. utrolig synd, for brettet ser veldig pent ut. en annen ting er at det finnes ingen gode beskyttelsesdeksler slik som for ipad.... Håper padfone er bedre, hakking er IKKE kult.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 FonePad så interessant ut. Prisen i Norge blir vel neppe over 2500 kroner. Kjøper kanskje etterfølgeren hvis det passer, har grei nok tlf nå Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Oppløsningen på minitabene igjen... Lenke til kommentar
mmm... Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hadde telefonen bare vært mindre (ca 3.5") og mer robust (IP57/IP67) ... Ser ikke behovet for en 5" skjerm når telefonen kan puttes i et 10" brett. Lenke til kommentar
uze Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Skuffende, egentlig. Ser jo så klart fristende ut og utrolig bra ut, men Padfone 2 kom ikke ut i Norge før i januar, og allerede så kommer denne her. Nettopp kjøpt meg Padfone 2. Men men, er vel noe mye bedre til den tid jeg trenger å kjøpe ny telefon! Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Har å PF2 og klare må fint med den og 5" skjerm er for stort. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Altså.. e hater folk som sier slikt.. men nå må jeg virkelig si det.. Den tlfnen ligna noe orferdelig på iphone 4/4S i fronten :/ Håper det kommer bedre design i fremtiden Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Rent bortsett fra at den er mye større og har et annet høyde/bredde-forhold på de sorte feltene rundt skjermen, så er du vel inne på noe. Men det er begrenset hvor mye unikt man kan gjøre med en svart ramme og avrundede hjørner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg