fjarle Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 ... men Optimus G Pro kommer ikke til Norge.Sniktitt: Optimus G Pro Lenke til kommentar
heriksen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 "Dette skal skyldes de at to markedene har vidt forskjellig smak, og at telefonen må tilpasses for vårt marked." Men dette er jo helt etter min smak! Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Forsiden ligner litt for mye på Galaxy Note II. Hmm, hva sier Samsung til dette mon tro? 1 Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Forsiden ligner litt for mye på Galaxy Note II. Hmm, hva sier Samsung til dette mon tro? Koreanere saksøker ikke hverandre. 4 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Blanding av note 2 og one x 1 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Forsiden ligner litt for mye på Galaxy Note II. Hmm, hva sier Samsung til dette mon tro?Koreanere saksøker ikke hverandre. Right... http://news.cnet.com/8301-13578_3-57551742-38/samsung-sues-lg-display-over-oled-patents/ 1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Forsiden ligner litt for mye på Galaxy Note II. Hmm, hva sier Samsung til dette mon tro? Selv trodde jeg det var en Note 2 ved første øyekast, og at Amobil hadde brukt "feil" bilde 1 Lenke til kommentar
willhill20 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Er det noe problemer med å kjøpe den i Sør-Korea og bruke den i Norge? En versjon i Japan, en versjon i Korea/USA, og "kanskje" en i norden? Dårlig, likte det bedre når Norge fikk mobilene først... Optimus G har vel ikke kommet enda en gang (?) (ville nok kjøpt den hadde den kommet med en gang). Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Selv trodde jeg det var en Note 2 ved første øyekast, og at Amobil hadde brukt "feil" bilde Hahah, det kan jo ligne! Lenke til kommentar
King_Balthazar Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 en litt annerledes versjon som vil komme til de nordiske landene. Sa de noe om når den tilpassede versjonen vil dukke opp her i landet? Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har kjopt mobilen i korea og vil nok si at jeg er veldig fornoyd. Det eneste jeg har å utsette på telefonen er faktisk batteriet, men jeg håper at jeg fått en dålig version å venter på at butikken ska få in en ny slik jeg får bytta. som det ser ut nå får jeg ca. 3+h onscreen tid + 24h standby eller 4-4½h onscreen uten standbytid. De fleste synes sikkert 5,5" er veldig stort, men telefonen foeles ikke speciellt stor i det heletatt. Dama mi synes faktisk telefonen var litt liten å ville heller hatt litt storre. Noe dere ikke nevner er at de her i korea har digital tv med antenne slik de fleste mobiler i korea og japan har. Så er det også standard at en får 2 batterier når en kjoper mobil her i landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg