VitaminLOL Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Jeg skal snart opp på fagprøven, og har dessverre ikke lært så mye av jobben.... og lurte på om noen vet om hva jeg kan øve til eneste jeg vet: fagprøven skal bli tatt på NELFO AS (OSLO) tid : sommern om noen kunne delt med meg hva dere fikk til fagprøven elr noe dere hadde i fagprøven som jeg kan øve til på noen som helst måte har tilgang til alt av utstyr (trur jeg) og om noen som kan TESTE meg som f.eks gi meg en fagprøve relatert prøve der jeg kan vise hva jeg kan og hva jeg ikke kan, så dere kan si meg hvordan jeg ligger ann Fagprøven inneholder 4 deler: -PLANLEGGING av arbeidet og begrunnelse for valgte lødning -GJENNOMFØRING av faglig arbeid -VURDERING av eget prøvearbeid -DOKUMENTASJON av eget prøvearbied nå er det ikke lenge igjen og trenger all hjelp jeg kan få! Mvh - VitaminLOL Endret 25. februar 2013 av VitaminLOL Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Fagprøven er da bestående av mange forskjellige prøver. Så alle oppgavene er ikke nødvendigvis like. Øv deg på Normer.. Lær deg hvordan du finner disse normene raskt og effektivt. Om prøven skal være i sommer så har du ennå god tid. Du skal da får en forbredelsesdel til fagprøven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå