covah Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 De/vi som ønsker lyden i forsterker/receiver og ut i store høyttalere vil vel "alltid" trenge disse boksene. Eller vil smart-tv'ene få hdlyd ut...(?) Mange TV-er har optisk lyd ut. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Mange TV-er har optisk lyd ut. Og hvor mange høytalere har optisk inn? Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 I denne sammenheng var det snakk om reciever/forsterker. De aller fleste av disse har optisk inn. 1 Lenke til kommentar
dordar Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Apple tv har jo tilgang på å kjøpe filmer osv, google play har jo kun apps i Norge.. Det er for meg hovedproblemet! Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hva er det du babler om? Det finnes da flere leverandører av filmer for Android? Det MÅ jo ikke gå via Google Play... Lenke til kommentar
dordar Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hva er det du babler om? Det finnes da flere leverandører av filmer for Android? Det MÅ jo ikke gå via Google Play... Gi meg en konkurrent til Itunes for android? Hvor du faktisk kan leie film i Norge uten vpn osv Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Her kan du se tv-serier på Android mobil:Det er riktignok for mobil, men det kommer nok mer sånt når det er hardware til og marked til det. Det finnes jo en del nettbaserte måter å se film på som kanskje kommer til å fungere på Android (for eksempel SF Anytime, CDON, Film2home, Netflix, HBO...) Lenke til kommentar
dordar Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Droidtv er en app som var til android market og siden som er linket til i adressen eksisterer ikke lengre (Altså selve hovedsiden til droidtv, appen i seg selv funker dårlig iallefall når jeg prøvde den for lenge siden.) Er ikke interessert i å sitte og recorde noe jeg vil se, mye bedre med da f.eks itunes og apple tv. Savner fortsatt en løsning slik som google play i norge. Så da fortsetter jeg å "bable.." Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Gi meg en konkurrent til Itunes for android? Hvor du faktisk kan leie film i Norge uten vpn osv Viaplay? Netflix? Lenke til kommentar
dordar Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ingen av de tjenestene som har nyeste filmer slik som i Itunes.. Du forstår hva jeg mener.. Jeg snakker ikke om streaming tjenester. Men mer direkte alternativ til itunes for android brukere. Google play er et alternativ, men ikke tilgjengelig enda. Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Må ha bare må ha. Selv om jeg har iphone 5 og ipad mini Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ingen som vet når denne kommer enda?? Har ikke funnet noe som helst info om den siden den ble "avslørt" i slutten av februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå