Brotato Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hallo! Mamma skal ha ny telefon og jeg har fått jobben med å finne en Kriterier: - Dette blir hennes første smarttelefon, så må være android, som hun har testet så vidt før. - Virker som det er begynner å bli brukbar kvalitet på billigere telefoner, så tenkte under 2000, helst under 1500 - 4" kan bli litt stort Huawei? Ser de scorer bra på diverse tester, men lav holdbarhet. Hvordan er garantien på disse? Noen forhandlere som er greie å ha med å gjøre når det gjelder reklamasjon? Noen gode tilbud om dagen? Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Skal moren din ha nytt mobilabonement også? Evnt. hva slags operatør bruker dere? Isåfall; er moren din innenfor bindingstiden på det nåværende abonementet? Endret 25. februar 2013 av IT_Predator Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) http://www.amobil.no/artikler/zte-blade-iii/116018 Enkelt og greit.ZTE Blade III er antakelig den beste mobilen du kan få tak i til denne prisen. Hvis 4 tommer er for stort og du ikke er sikker på "kina" produsentene, hva med http://www.netonnet.no/art/mobil/sony/telefoner/sony-st27ixperiagoyellow/175444.6822/ Den har 3.5 tommer og er vanntett. Endret 25. februar 2013 av MobilNerd Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ville også anbefalt Xperia Go. Liten, nett og hendig telefon med forholdsvis greit kamera. Også et stort pluss at den som nevnt er vann- og støvtett. Skal tåle alskens bruk i regnvær og lignende. Kan vel trolig ta den med på en svømmetur også. Ellers har du Galaxy Ace 2 som er en forholdsvis grei telefon med en ok størrelse og pris. Hvis du vil sikte deg på 1500 eller under er nok ZTE tingen, som karen ovenfor nevnte. Ellers har du også Xperia Tipo som kommer forholdsvis greit ut i tester. Jeg syntes kanskje den blir litt liten (men det synets jeg om 4" også..) Ville personlig lagt unna de billigste Huaweitelefonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå