Joachim_F Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Vil gå tilbake til røttene med nytt spill. Les hele saken Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 flatout 1 var gøy, resten av serien bare unødvendig repetering av det første... Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Le meg gjette, du har ikke spilt det Xbox 360 eksklusive Ultimate Carnage. Selvsagt ikke. Et av de beste racingspillene men det var vel på feil maskin for deg stakkar. 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Le meg gjette, du har ikke spilt det Xbox 360 eksklusive Ultimate Carnage. Kom til PC også, veldig tøft! :-) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 jepp kom til pc også. var veldig bra =) Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 flatout 1 var gøy, resten av serien bare unødvendig repetering av det første... Flatout: Ultimate Carnage var det beste bilkrasjespillet jeg har spilt vertfall. nr 1 var litt for stivt men det fikset de i nr 2. Synd nr 3 slaktet serien:( Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Flatout: Ultimate Carnage var det beste bilkrasjespillet jeg har spilt vertfall. nr 1 var litt for stivt men det fikset de i nr 2. Synd nr 3 slaktet serien:( jeg synest serien har kjørt på tom tank lenge nå... har prøvd alle spillene i serien, menn 1'eren er var min favoritt. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Håper gjør grafikken helt rå. Ikke noe er kjekkere enn å krasje virtuelle biler i HD Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hadde det mye moro med 2-ern Gigity Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 jeg synest serien har kjørt på tom tank lenge nå... har prøvd alle spillene i serien, menn 1'eren er var min favoritt. utifra metacritic så er de fleste unenige med deg der:P 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 FlatOut 1 og 2 (ultimate carnage) var fantastiske bilspill. Det var stor skuffelse at FlatOut 3 bare hadde navnet til felles med de tidligere spillene. Resten var noe helt annet. Dårlig spill og kynisk å selge under det navnet. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Kult. Har ikke rent få timer med flatout2 over nett. synd serverne nå er lagt ned. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Når kan man forvente en utgivelse?? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 utifra metacritic så er de fleste unenige med deg der:P såpass ja... men en ting er sikkert man kan ikke stole på det der metacritic. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 JIPPIIII Jeg syntes flatout 2 var og er suverent. Jeg prøvde å finne andre spill som kunne erstatte det men jeg fant ingen. Mange arcade krasjespill men for meg var flatout 2 perfekt! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ble mange timer LAN med det spillet altså, herlig å mose rundt til lyden av Fall Victim - Alkaline Trio! Forøvrig sykt mye bra musikk i det spillet! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Bare jeg som la merke til at ca. alle hjulene på bilene vi ser under ifra, henger i lufta? Litt mer jobbing med understellet så blir det bra vett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 utifra metacritic så er de fleste unenige med deg der:P Jeg er også tilhenger av første spillet. Kjørefølelsen og fysikken var helt anerledes, og etter min mening, _mye_ bedre, i det første spillet Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Tror Flatout Ultimate Carnage er det spillet jeg har spilt mest på XBox.. Jeg og kameraten min kjørte en god del løp mot noen dyktige tyskere og franskmenn der vi ble riktig så gira (og en smule irritert)! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Le meg gjette, du har ikke spilt det Xbox 360 eksklusive Ultimate Carnage. Selvsagt ikke. Et av de beste racingspillene men det var vel på feil maskin for deg stakkar. Huff da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå